1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kibo, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    Ze zouden vandaag bezig gaan om de capaciteit te verhogen in mijn postcode gebied. ik "denk " dat door de regen men er niet aan toegekomen is.
    Je wordt hier toch zo moedeloos van. De TD krijg je helaas niet te pakken, ik blijf steeds hengen bij het call centre
     
  2. Ik heb de moed al opgegeven. Mijn hoop op betere tijden is gedaald tot een minimum. Maar ik heb gelukkig nog TV, internet en telefoon. Bellen naar de HD doe ik al lang niet meer. Kost veel en haalt weinig of niets uit.
    IK woon in het Cogasgebied en ben niet ontevreden. Maar Ziggo?
    En dan nog even dit: dus toch te weinig capaciteit?
    Zou meer capaciteit de oplossing zijn?

    IK ken mijn beperkingen wat betreft de afstand van de router en de computer; maar waarom was het voor de snelheidsverbetering wel goed en nu niet?
    Vanavond en op speedtest.ziggo. was het niet beter!

    [​IMG]
     
  3. Probeer eens een ander MAC adres in je router zodat je een aander
    IP krijgt en hierdoor misschien op een betere frequentie wordt gezet.

    Je kunt bijvoorbeeld het MAC adres vaan je NIC van de PC in je router
    clonen en dan nog eens kijken.

    Niet geschoten is altijd mis.
     
  4. Traag

    :evil: Vanaf Mei 2009 regelmatig storing op internet en telefonie.
    Internet is regelmatig zeer traag. Dus dan maar weer eens een reset van het modem. Daarna is het meestal weer beter.

    Telefonie regelmatig enkelzijdige gesprekken. We horen de beller wel maar zij horen ons niet of heel zacht. Ook dan help het meestal om het modem te resetten.

    Klachten meerdere keren doorgegeven en men zou iemand langs sturen.:rolleyes:
    Moet nog steeds iemand langskomen vanaf mei 2009:cry:.
    We komen het modem vervangen is al meerdere keren aangegeven:sad:
    [​IMG]

    Nu ook de kosten omhoog? Ik dacht geld terug!!! Ik geef ziggo nog 1 maand en dag zeg ik de hele zooi op.
    Multikabel was OK goede helpdesk en service
    Ziggo is NOTOK en geen helpdesk maar callcenter en geen service.

    Peter
     
  5. Donderdag avond komt er weer een monteur langs.
    Hij krijgt van Ziggo een opdracht mee, om direkt naar de wijkkast te gaan.
    Want het blijkt volgens de man van de HD toch aan ziggo te liggen.
    Goh wat gek, dat zei de monteur vorige week donderdag ook al.
    Hij had dat al bij de wijkkast geconstateerd, en zei dat het een capaciteits probleem was, ook had hij dit in zijn rapport gezet. Ik ben benieuwd wat er uit komt donderdag. Maar meer nog of het opgelost wordt. Ik heb mijn twijfels.
     
  6. Dit gaat toch niet dezelfde kant op als wat Casema heel vroeger had he? dat ze 3x zoveel klanten aannemen dan dat ze aan totale capaciteit hebben bij Ziggo.

    Dat het dalijk weer zover moet komen totdat de consumentenbond etc zich ermee gaan bemoeien voordat er uiteindelijk echt wat aan gedaan word.:sad:

    btw in de signal pagina in mijn motorola modem is de "Total Uncorrectable Codewords 90" van 12 naar 90 gegaan. :?

    eveneens de "Total Correctable Codewords 36682" van 1123 naar 36682
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2009
  7. Het wordt hier nog met de dag slechter.

    Een nieuw dieptepunt:

    [​IMG]

    Voor de duidelijkheid: vanmorgen, zelfde pc, niets veranderd:

    [​IMG]

    Klantenservice doet niets.
    Bestaat het webteam nog wel ? Aangezien ik daar ook geen reactie van krijg, ook niet van een prive emailadres dat mij was gegeven voor problemen.

    Een bezoek aan het Ziggo kantoor is de laatste optie.
    Ik kan niet wachten op de aanleg van glasvezel zodat er een goed alternatief is, hoewel ADSL op deze manier ook aantrekkelijk begint te worden.
     
  8. hier exact het zelfde
    vanmorgen goed, nu weer ***
     
  9. Krijg nou wat, wordt ik speciaal opgebeld door Dhr vd klift van Ziggo.
    Ik dacht eerst om te zeggen dat de problemen opgelost zijn. Maar nee hij belde om te zeggen dat de monteur NIET langs komt. Dit omdat er een capaciteits probleem is aan Ziggo's kant en de monter kan daar niets aan doen. Goh wat gek dit is toch al een paar week bij Ziggo bekent. Maar goed hopelijk, maar dat kon hij niet garanderen wordt het voor, let wel 31 DECEMBER opgelost. Ik bleef tot mijn grote verbazing ook nog rustig ook, wel heb ik direkt compensatie aangevraagd.
     
  10. Heel fijn.:evil::censored:

    Het was natuurlijk al lang duidelijk dat er her en der een capaciteits probleem is.
    Wat mij nog het meest irriteert is de manier waarop Ziggo daarmee omgaat.
    Gisteren nog maar weer eens de klanten"service" gebeld. Er staat een ticket open en ik moet maar afwachten, meer kon er niet worden gezegd.
    Een eventuele compensatie kan volgens de medewerkster pas worden aangevraagd als het probleem is opgelost. Oftewel, maanden betalen voor slechte snelheden en maar afwachten of Ziggo dan alsnog bereid is iets te vergoeden.

    Vanaf het moment dat ik Alles in 1 heb besteld vorig jaar levert Ziggo niet wat ze aanbieden. Als klant wordt je lekker gemaakt met steeds weer hogere snelheden waarbij telkens weer blijkt dat Ziggo dat niet kan waarmaken. (in ieder geval hier niet). Elke snelheids"verhoging" komt maanden later dan toegezegd.


    Ik heb nu bijna elke avond ongeveer dezelfde downloadsnelheid als ik had met @Home internet Z2 begin vorig jaar voor alle "verhogingen".:sleep:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina