1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kibo, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    Alles in 1 "50Mbit" :censored:
     
  2. De pret was weer van korte duur. :evil::giveup::sleep:

    Een paar dagen prima snelheden gehad, de laatste dagen is het elke avond weer raak.:no::no:

    [​IMG]

    Nooit meer iets gehoord van de klanten"service".
    Na een maand "onderhoud ter verbetering van het netwerksignaal in uw wijk" is er nog een maand bijgekomen. Oftewel, voor de zoveelste keer maar weer een maand afwachten en betalen voor een hoop ergernis ?
     
  3. Heb de laatste week ook last van lage snelheid , vooral in de avond haal net 2 a 3 MB met een extra pakket. Heb net gekeken bij ziggo storing en daar stond dit Van 9 november tot en met 18 december 2009
    vinden in uw wijk werkzaamheden plaats ter verbetering van het netwerksignaal in uw wijk". Welke verbetering daarvoor altijd de volle snelheid gehad:censored::censored:.
    En als dat door het onderhoud komt wordt ik daar ook voor gecompenseerd, want ik betaal voor 50 mb en krijg soms nog niet eens de helft.
     
  4. [​IMG]

    Dit was vanavond om 19.22 u.
    Ook mijn resultaat is dus niet goed.
    Vandaag maar eens bijgehouden op verschillende tijdstippen down en up. Zie hier:
    10.29 u 11.02 down 2.8 up
    12.52 u 8.81 down 2.7 up
    14.48 u 11.23 down 2.8 up
    14.50 u 8.94 down 2.8 up

    En dan nog de keren dat ik zelfs helemaal geen resultaat kan zien; ook niet op speedtest.ziggo.nl, dat regelmatig niet reageert.
    Het signaal valt om de haverklap weg om na 1 tot 2 seconden er weer te zijn.
    Het zou allemaal aan mijn router liggen, maar de verbindingsnelheid is:
    54/54Mbits, maar soms ook 24/54Mbits en 36/54Mbits. En als het niet aan mijn router ligt dan zal het wel aan de computer liggen, denkt Ziggo.
    Bedraad helpt ook al niet. Ziggo storingen en onderhoud is ook al onbereikbaar.
    Snapt iemand er iets van, al was het maar de geruststelling dat het beter wordt ...??? maar wanneer?
     
  5. Snelheid ziggo maastricht laag

    Ik heb al enkele weken een erg lage snelheid (10Mb/s). Woonachtig in de omgeving Maastricht. Ziggo blijft volhouden dat het niet aan hun ligt ondanks dat de monteur die hier is geweest mij wist te vertellen dat er problemen met hun "glasvezel" zijn.

    Zijn er nog meer mensen die in deze regio problemen hebben ? Hoe kan ik dit probleem nu het beste aanpakken ?? Ik heb het ziggo alles-in-een plus pakket. Telefonie doet het trouwens 1,5 maand na aansluiting nog steeds niet vanwege een administratieve fout !??


    [​IMG]
     
  6. Hallo,

    Je moet ook eens vragen of hij de aansluiting in de straat wil nakijken,daar zit ook vaak de fout. succes verder.

    Groeten John
     
  7. superspeed in Heerhugowaard

    [​IMG]

    ja,ja daar wor je even helemaal stil van, he?

    :censored::censored:

    oja, het heeft net weer even geregend, maar daar ligt het niet aan, hoor.
     
  8. Belachelijk

    [​IMG]

    Hier in Wieringerwaard (NH) ook al een paar weken drama. Met alles in 1 plus... Hele buurt heeft hier last van. Menig telefoontje gepleegd maar lost niets op. Het ligt toch altijd aan de klant. Had net een payserver aangeschaft maar downloaden kost me nu UREN. Terwijl een film binnenhalen eerst (toen alles nog goed was) een half uurtje duurde. Online gamen met de PS3 kan ik ook vergeten... Probeer ook de hele week al dat filmpje van die indiaan binnen te halen.... Want ZIGGO verhoogt zijn snelheden. En nu gaan de prijzen weer omhoog. Betaal alleen voor hoop ellende.... Maar vooral reclame blijven maken..:no:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2009
  9. Hallo,
    Ik heb alles in een plus,mag niet klagen.deze snelheid heb ik altijd.ik kom uit Houten
    [​IMG]

    Groeten John
     
  10. Ook hier in assen grote problemen. Ook ik heb een alles in 1 plus pakket.
    sinds 1 1/2 maand haal ik ook maar de helft vd beloofde snelheid in de piekuren. soms zelfs nog lager.
    Alles al geprobeerd, rechtstreeks aansluiten op de modem.
    Monteur langs geweest, en heeft gecontateerd dat er een ernstig capaciteits probleem bij ons in de wijk is.
    Hij heeft zelfs 's avonds nog gebeld naar hun TD en daar zeiden ze dat de machine in Groningen van voren en van achteren al helemaal vol aan het lopen is.
    Het antwoord van ziggo is dat men dit zsm probeert op te lossen.
    Ik hoop wel dat dit binnen 1 maand is , want ik baal er behoorlik van.:x:x:x
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina