1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

vraag

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door manuel1985, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. geachte,

    ik woon samen met me vrouw bij haar ouders
    maar ben gisteren door omstandigheden van me digitale tv afgesloten
    de andere diensten hebben me schoonouders nog wel omdat die op een andere kl nr en achternaam staan
    dan dat ik had
    maar nu wil ik graag weten of me vrouw via haar achternaam
    een nieuwe kaartje kan activeren ?
    we hebben wel de zelfde bank rek nr
     
  2. Het meest verstandige is om alles op naam van je schoonouders te zetten. Of als ze dat niet willen, alles op jouw eigen naam. De kosten kun je dan onderling delen.
     
  3. dat gaat niet omdat we niet bij hun blijven wonen
    en wij dit pretiger vinden
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ik denk dat dit afhankelijk is van de reden van afsluiting.

    Het opnieuw aanvragen hiervan op een andere achternaam maar wel met hetzelfde bankrekeningnummer en smartcard nummer zal in een aantal gevallen wel opvallen.
    Sta je b.v. op een zwarte lijst dan zal dat zeker niet gaan.

    De tip van Gerardus is zo slecht niet. Laat bv je schoonouders "jouw" smartcard (of een hele nieuwe) registreren op hun naam. Vervolgens betaal jij de kosten van bv een pakket.

    Zou je straks een eigen woning hebben kan je alles opnieuw aanvragen op het nieuwe adres. Lijkt mij de handigste optie voor nu (tijdelijk) als je geen contact met Ziggo op wilt of kunt nemen.
     
  5. het is een nieuw kaartje
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina