1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verbinding valt regelmatig weg ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Theunissen, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je broef wel aangetekend versturen met ontvangstbevestiging.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  2. ja, hier valt de verbinding ook regelmatig weg. ik heb nog geen contact gehad met Ziggo hierover.

    Tip: probeer de melding eens via thuishelp aan te kaarten bij Ziggo
     
  3. Wel eerst met een 44 cent postzegel. Kost anders bijna net zoveel als ik wellicht terug krijg :)
     
  4. Heb er sinds de snelheidsverhoging ook af en toe last van.
    (postcode gebied 7876). De internetverbindingvalt soms een paar seconden weg. Ik geef ziggo wel even de tijd om de boel op orde te brengen. Het zal wel een gevolg zijn van de nieuwe snelheden. Als het volgende maand nog zo is trek ik wel aan de bel.
     
  5. Als het goed is moeten de verbindingsproblemen volgende week opgelost zijn, want dan is de nieuwe firmware beschikbaar van de arris modem (aldus een helpdesk medewerker die mij dit vertelde vanavond). Laten we het hopen....
     
  6. Ik heb een Motorola modem (Alles-in-1 plus pakket).
     
  7. Vandaag voor de eerste keer sinds afgelopen woensdag de router niet meer hoeven te resetten. Er zit dus al progressie in :thumb up:
     
  8. Vandaag weer moeten resetten, na 1e keer reset geen succes, de 2e reset geen succes. Check router er tussen uit gehaald, dan werkt het wel. Daarna 3e reset gedaan en nu werkt het wel via router. Maar ik weet niet voor hoe lang ? Ik heb geen nieuw modem gekregen. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem ? :giveup:
     
  9. Vandaag al de 2e dag dat ik de router niet meer hoefde te rebooten :thumb up: Ben benieuwd of dat na dit weekend (dan begint de werkweek weer) ook zo is want voor hetzelfde geld gaat men weer kloten op het netwerk.
     
  10. verbinding valt weg

    Wij hebben er ook last van, sinds de snelheid verandering is doorgevoerd valt internet hier ook dagelijks weg. Soms 1 x soms meerdere keren per dag. Opvallend genoeg gebeurd het altijd wel een keer tussen 21.00 uur en 22.00 uur 's avonds.

    Groetjes Petra
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina