1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Verbinding valt regelmatig weg ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Theunissen, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. MrDroopy

    MrDroopy Forum Member

    Berichten:
    1.256
    Je broef wel aangetekend versturen met ontvangstbevestiging.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  2. bezoeker

    bezoeker Forum Member

    Berichten:
    280
    ja, hier valt de verbinding ook regelmatig weg. ik heb nog geen contact gehad met Ziggo hierover.

    Tip: probeer de melding eens via thuishelp aan te kaarten bij Ziggo
     
  3. meermeer

    meermeer Forum Member

    Berichten:
    238
    Wel eerst met een 44 cent postzegel. Kost anders bijna net zoveel als ik wellicht terug krijg :)
     
  4. rezet

    rezet Forum Member

    Berichten:
    12
    Heb er sinds de snelheidsverhoging ook af en toe last van.
    (postcode gebied 7876). De internetverbindingvalt soms een paar seconden weg. Ik geef ziggo wel even de tijd om de boel op orde te brengen. Het zal wel een gevolg zijn van de nieuwe snelheden. Als het volgende maand nog zo is trek ik wel aan de bel.
     
  5. Fietje

    Fietje Forum Member

    Berichten:
    14
    Als het goed is moeten de verbindingsproblemen volgende week opgelost zijn, want dan is de nieuwe firmware beschikbaar van de arris modem (aldus een helpdesk medewerker die mij dit vertelde vanavond). Laten we het hopen....
     
  6. Theunissen

    Theunissen Forum Member

    Berichten:
    388
    Ik heb een Motorola modem (Alles-in-1 plus pakket).
     
  7. Theunissen

    Theunissen Forum Member

    Berichten:
    388
    Vandaag voor de eerste keer sinds afgelopen woensdag de router niet meer hoeven te resetten. Er zit dus al progressie in :thumb up:
     
  8. bezoeker

    bezoeker Forum Member

    Berichten:
    280
    Vandaag weer moeten resetten, na 1e keer reset geen succes, de 2e reset geen succes. Check router er tussen uit gehaald, dan werkt het wel. Daarna 3e reset gedaan en nu werkt het wel via router. Maar ik weet niet voor hoe lang ? Ik heb geen nieuw modem gekregen. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem ? :giveup:
     
  9. Theunissen

    Theunissen Forum Member

    Berichten:
    388
    Vandaag al de 2e dag dat ik de router niet meer hoefde te rebooten :thumb up: Ben benieuwd of dat na dit weekend (dan begint de werkweek weer) ook zo is want voor hetzelfde geld gaat men weer kloten op het netwerk.
     
  10. petra!

    petra! Forum Member

    Berichten:
    5
    verbinding valt weg

    Wij hebben er ook last van, sinds de snelheid verandering is doorgevoerd valt internet hier ook dagelijks weg. Soms 1 x soms meerdere keren per dag. Opvallend genoeg gebeurd het altijd wel een keer tussen 21.00 uur en 22.00 uur 's avonds.

    Groetjes Petra
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina