1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Dan wel, dan geen internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door rgh, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. rgh

    rgh New Member

    Berichten:
    2
    Hoi,

    Vrienden van ons hebben een probleem met Ziggo internet verbinding.

    Zojuist heb ik hun pc opnieuw geïnstalleerd aangezien ik dacht dat het iets met virussen of dergelijke te maken heeft. Maar na de schone installatie weer het zelfde probleem.

    Dan heeft hij een aantal minuten internet, dan weer niet, dan herstel ik de verbinding (wordt opgeven in IE 8 met Windows xp home) en dan werkt het weer eventjes.

    De helpdesk gebeld, wat een slechte medewerker kreeg ik aan de lijn, jammer genoeg naam niet bijgehouden anders had ik hem hier wel gemeld. Volgens mij komt deze gast net van de groentenboer vandaan die mij hielp. Ze hebben de lijn getest en het signaal was in orde. TV signaal was goed, dan zeggen luk raak, het is een pc instellingsfout. Terwijl dit probleem zich plotseling ruim een week geleden heeft plaats gevonden en sindsdien doet hij het zo raar. Vandaag dus pc opnieuw geïnstalleerd, en dus weer het geval. De helpdesk weigert te helpen omdat de lijn in orde is.

    Heb de pc nu bij mij thuis staan, en het ziet er naar uit dat het wel goed gaat.

    Maar waar kan het uitvallen mee te maken hebben? Kunnen het pc instellingen zijn, zo ja waar moet ik dan aan denken?

    Als het niet werkt, dan weet ik gewoon dat hun Ziggo direct op gaan zeggen, want met zo'n service wil je daar echt niet bij zijn.
     
  2. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Bij mij was de internet en telefoonverbinding opeens ook verdwenen afgelopen zondag. Modem wilde maar niet goed opstarten. Heb een monteur geregeld die morgen zou komen, werkte alles vanmorgen opeens weer wel. Krijg het vermoeden dat Ziggo met iets aan het rommelen is, waardoor veel klanten een paar dagen zonder verbinding zaten.
     
  3. rgh

    rgh New Member

    Berichten:
    2
    Bij hun speelt het nu een krappe twee weken.
     
  4. meermeer

    meermeer Forum Member

    Berichten:
    238
    Die medewerkers moeten eens hun mond houden. Als ze geen idee hebben wat het is, ga dan niet iets stoms roepen. Pfff

    Zie

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20245

    maar zo zijn er meerdere topics. Ziggo is gewoon 'iets' aan het doen. Jammer dat het hier al 2 maanden duurt
     
  5. BitByter

    BitByter Forum Member

    Berichten:
    122
    Hetzelde is er bij ons gebeurd op zondag
     
  6. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Maar jij hebt weer verbinding. Ik heb 3 volle dagen zonder gezeten.
     
  7. BitByter

    BitByter Forum Member

    Berichten:
    122
    Dat is zeker balen, maar ik moest wel eerst het modem spanningsloos maken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina