1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Dan wel, dan geen internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door rgh, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Vrienden van ons hebben een probleem met Ziggo internet verbinding.

    Zojuist heb ik hun pc opnieuw geïnstalleerd aangezien ik dacht dat het iets met virussen of dergelijke te maken heeft. Maar na de schone installatie weer het zelfde probleem.

    Dan heeft hij een aantal minuten internet, dan weer niet, dan herstel ik de verbinding (wordt opgeven in IE 8 met Windows xp home) en dan werkt het weer eventjes.

    De helpdesk gebeld, wat een slechte medewerker kreeg ik aan de lijn, jammer genoeg naam niet bijgehouden anders had ik hem hier wel gemeld. Volgens mij komt deze gast net van de groentenboer vandaan die mij hielp. Ze hebben de lijn getest en het signaal was in orde. TV signaal was goed, dan zeggen luk raak, het is een pc instellingsfout. Terwijl dit probleem zich plotseling ruim een week geleden heeft plaats gevonden en sindsdien doet hij het zo raar. Vandaag dus pc opnieuw geïnstalleerd, en dus weer het geval. De helpdesk weigert te helpen omdat de lijn in orde is.

    Heb de pc nu bij mij thuis staan, en het ziet er naar uit dat het wel goed gaat.

    Maar waar kan het uitvallen mee te maken hebben? Kunnen het pc instellingen zijn, zo ja waar moet ik dan aan denken?

    Als het niet werkt, dan weet ik gewoon dat hun Ziggo direct op gaan zeggen, want met zo'n service wil je daar echt niet bij zijn.
     
  2. Bij mij was de internet en telefoonverbinding opeens ook verdwenen afgelopen zondag. Modem wilde maar niet goed opstarten. Heb een monteur geregeld die morgen zou komen, werkte alles vanmorgen opeens weer wel. Krijg het vermoeden dat Ziggo met iets aan het rommelen is, waardoor veel klanten een paar dagen zonder verbinding zaten.
     
  3. Bij hun speelt het nu een krappe twee weken.
     
  4. Die medewerkers moeten eens hun mond houden. Als ze geen idee hebben wat het is, ga dan niet iets stoms roepen. Pfff

    Zie

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20245

    maar zo zijn er meerdere topics. Ziggo is gewoon 'iets' aan het doen. Jammer dat het hier al 2 maanden duurt
     
  5. Hetzelde is er bij ons gebeurd op zondag
     
  6. Maar jij hebt weer verbinding. Ik heb 3 volle dagen zonder gezeten.
     
  7. Dat is zeker balen, maar ik moest wel eerst het modem spanningsloos maken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina