1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Telefonie en internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Martyin, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. update.

    Vandaag weer eens gebeld met de HD.
    Ik kreeg een "dame" die echt GEEN verstand van zaken heeft.
    GODVER..!
    ik begin langzaam een beetje erg boos te worden.
    De mensen van de HD vertellen me keihard,
    " U heeft een IP adres en modem is gewoon online hoor... !"

    NEEE ik ben gek, zit zonder iets gedaan te hebben ineens zonder telefonie / internet en u verteld mij dat het gewoon werkt?

    WHAAAAAAAArgaggagagahghghg

    ;)

    wordt vervolgt.
     

  2. Je zou de TV-Data splitter kunnen vervangen door een standaard splitter zoals deze. Deze dempt minder dan een TV-Data splitter, dus het signaal voor je huisgenoten wordt zeker niet slechter.

    Aangezien je modem nu nette signaalwaarden haalt, zullen de 3 dB die deze splitter dempt niet gevoeld gaan worden. De TV-Data splitter kun je dan in je eigen woning plaatsen.
     
  3. Okay!
    Thanx.
    Ik geloof dat ik zelf nog zo'n splitter heb liggen. teminste , iets wat er op lijkt. Zal es kijken of dat gaat werken.

    Overigens nog steeds geen internet en telefonie.
    Hoe lang gaat het duren en wat is redelijk.
    Als ik de rekening krijg (incasso) ga ik storneren...

    to be continued
     
  4. re

    Vmo weer gebeld.

    Deze keer iemand die wel goed actie neemt ?
    Ik kreeg de boodschap dat ze een monteur ging inplannen. Volgende week maandag (as) komt die langs.
    Waarom nu ineens wel? zelfde melding zelfde probleem , week bellen en gezeur, nu ineens wel ?
    Verschil is, ik had modem losgemaakt voor ik belde.


    We gaan het beleven.

    To be continued

     
  5. Pfffff

    Ik kan me nog herinneren dat toen ik telefoon van KPN had dit gewoon ALTIJD werkte, jaar in jaar uit!!! Ik lees hier alleen maar shit en ellende, en als het dan een keer niet werkt laten ze je doodleuk een week werken, is dus wel van de zotte!!!


     
  6. Nu breekt mijn klomp

    Werkelijk...

    Wat een eikels.

    Ik kom net thuis en wat een verbazing...

    Internet en telefonie weken weer.

    En de monteur die staat ingepland voor Maandag AS.
    Ik snap niets meer van Ziggo.
    In elk geval ben ik blij dat het weer werkt.
    bijna 50 down en 4,5 up.

    We gaan zien voor hoe lang.
    Kennelijk kon het dus toch op afstand. Ik ga in elk geval niet weer bellen
    Als ze zelf hun communicatie goed op orde hebben komt die monteur dus niet.
    Indien toch, krijgt hij een bak koffie en kan i weer gaan...

    End of story...
    4now
     
  7. Het zou op zich wel netjes zijn om de monteur even af te bellen/melden. Kan die man deze afspraak schrappen en kan hij ergens anders ingezet worden. De monteur kan hier ook niets aan doen, en hij word er vast niet vrolijk van als hij bij jou maandag voor niets komt, terwijl het probleem nu al opgelost is.

    En in de vrijgekomen afspraak kan de monteur dan weer ingepland worden bij iemand anders waar hij wellicht wel iemand blij kan maken door een storing op te lossen en hij in elk geval niet voor niets komt.
     

  8. Dat had ik inmiddels ook al bedacht.
    Al gedaan :!:

    Fijn weekend allemaal... :grin:
    Internet en Telefonie! doen het nog... :pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina