1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Storing Telefonie en internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Martyin, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Martyin

    Martyin Forum Member

    Berichten:
    69
    update.

    Vandaag weer eens gebeld met de HD.
    Ik kreeg een "dame" die echt GEEN verstand van zaken heeft.
    GODVER..!
    ik begin langzaam een beetje erg boos te worden.
    De mensen van de HD vertellen me keihard,
    " U heeft een IP adres en modem is gewoon online hoor... !"

    NEEE ik ben gek, zit zonder iets gedaan te hebben ineens zonder telefonie / internet en u verteld mij dat het gewoon werkt?

    WHAAAAAAAArgaggagagahghghg

    ;)

    wordt vervolgt.
     
  2. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209

    Je zou de TV-Data splitter kunnen vervangen door een standaard splitter zoals deze. Deze dempt minder dan een TV-Data splitter, dus het signaal voor je huisgenoten wordt zeker niet slechter.

    Aangezien je modem nu nette signaalwaarden haalt, zullen de 3 dB die deze splitter dempt niet gevoeld gaan worden. De TV-Data splitter kun je dan in je eigen woning plaatsen.
     
  3. Martyin

    Martyin Forum Member

    Berichten:
    69
    Okay!
    Thanx.
    Ik geloof dat ik zelf nog zo'n splitter heb liggen. teminste , iets wat er op lijkt. Zal es kijken of dat gaat werken.

    Overigens nog steeds geen internet en telefonie.
    Hoe lang gaat het duren en wat is redelijk.
    Als ik de rekening krijg (incasso) ga ik storneren...

    to be continued
     
  4. Martyin

    Martyin Forum Member

    Berichten:
    69
    re

    Vmo weer gebeld.

    Deze keer iemand die wel goed actie neemt ?
    Ik kreeg de boodschap dat ze een monteur ging inplannen. Volgende week maandag (as) komt die langs.
    Waarom nu ineens wel? zelfde melding zelfde probleem , week bellen en gezeur, nu ineens wel ?
    Verschil is, ik had modem losgemaakt voor ik belde.


    We gaan het beleven.

    To be continued

     
  5. william.abbo

    william.abbo New Member

    Berichten:
    3
    Pfffff

    Ik kan me nog herinneren dat toen ik telefoon van KPN had dit gewoon ALTIJD werkte, jaar in jaar uit!!! Ik lees hier alleen maar shit en ellende, en als het dan een keer niet werkt laten ze je doodleuk een week werken, is dus wel van de zotte!!!


     
  6. Martyin

    Martyin Forum Member

    Berichten:
    69
    Nu breekt mijn klomp

    Werkelijk...

    Wat een eikels.

    Ik kom net thuis en wat een verbazing...

    Internet en telefonie weken weer.

    En de monteur die staat ingepland voor Maandag AS.
    Ik snap niets meer van Ziggo.
    In elk geval ben ik blij dat het weer werkt.
    bijna 50 down en 4,5 up.

    We gaan zien voor hoe lang.
    Kennelijk kon het dus toch op afstand. Ik ga in elk geval niet weer bellen
    Als ze zelf hun communicatie goed op orde hebben komt die monteur dus niet.
    Indien toch, krijgt hij een bak koffie en kan i weer gaan...

    End of story...
    4now
     
  7. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Het zou op zich wel netjes zijn om de monteur even af te bellen/melden. Kan die man deze afspraak schrappen en kan hij ergens anders ingezet worden. De monteur kan hier ook niets aan doen, en hij word er vast niet vrolijk van als hij bij jou maandag voor niets komt, terwijl het probleem nu al opgelost is.

    En in de vrijgekomen afspraak kan de monteur dan weer ingepland worden bij iemand anders waar hij wellicht wel iemand blij kan maken door een storing op te lossen en hij in elk geval niet voor niets komt.
     
  8. Martyin

    Martyin Forum Member

    Berichten:
    69

    Dat had ik inmiddels ook al bedacht.
    Al gedaan :!:

    Fijn weekend allemaal... :grin:
    Internet en Telefonie! doen het nog... :pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina