1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Siemens neemt Gigaset M750c terug

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door allardb, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na mijn zoveelste klacht en drie zogenaamde reparaties bij Siemens van mijn Gigaset M750c, vroeg de helpdesk mij 'wie mijn provider was'. Vervolgens ontving ik onderstaand emailtje:

    Geachte heer van Es,

    Bedankt voor uw email.

    Helaas is het gebleken dat onze C750 niet werkt met Ziggo, daarom heeft Gigaset besloten alle klanten die Ziggo hebben als aanbieder hun geld terug te geven.

    Ik wil U vragen kontakt te nemen met U leverancier, zij zullen het toestel innemen en naar ons terug sturen, U krijgt dan U geld weer terug.

    Onze excuses voor iedere ongemak.

    Voor vragen en informatie staan wij u graag ter beschikking onder onderstaand email adres of telefoonnummer.

    Met vriendelijke groet,

    Francis Frimpong
    Gigaset Helpdesk

    E-mail support voor Siemens Gigaset producten NL
     
  2. op zich netjes. Daar kunnen een boel hardware en dienstenboeren nog iets van leren. Jammer voor jou dat ze dat niet eerder ontdekten en dat jij de testcase was.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. Volgens Ziggo is het een van hun gecertificeerde ontvangers...
     
  4. Heel mooi, welk adres kan ik bellen??

    Graag zou ik dat telefoonnummer en email-adres ontvangen.
    Mijn C750 is ook een en al ellende.
    Dus als dit ingeleverd kan worden dan doe ik dat graag ..
     
  5. E-Mail: support@gigaset.com
    Website: www.gigaset.com/nl/service

    0900-3333102 (EUR0,25 per minuut) voor DECT producten
    0900-3333104 (EUR0,25 per minuut) voor DATA producten
    0900-3333109 (EUR0,25 per minuut) voor documentatie en onderdelen
     
  6. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.674
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Toch blijft dit maar een vreemd bericht.
    Is er over deze kwestie ook al een officiƫle Ziggo reactie?

    Ondanks de beperkingen die het apparaat zeker heeft functioneren mijn beide Siemens PVR's hier eigenlijk altijd probleemloos op het (Multikabel) Ziggo netwerk.
    Vooral ook belangrijk, geen mislukte opnames!!

    Wel kan ik me voorstellen dat als je de volledige (advies)prijs voor de Siemens hebt betaald je ontevreden bent.

    Toch is de Siemens PVR gewoon door Ziggo gecertificeerd en zijn naar mijn mening vrijwel alle DTV kwesties met de Siemens PVR te wijten aan afwijkingen/onregelmatigheden in het Ziggo DTV signaal.
     
  7. Ik deel dezelfde mening als The Doman hierboven. Hoewel de Siemens niet een van de snelste ointvangers is, ben ik tevreden met de mogelijkheden die hij biedt voor de prijs die ik er voor betaald heb (ca. 1/3 van de adviesprijs). Wel woon ik ook in het voormalige Multikabel gebied.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina