1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Release notes SmartGuide 1.12.1.253

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Infje, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    OK, ben echt helemaal klaar met dat ding. Nu twee keer gecrashed in een uur, waarvan de laatste zojuist gewoon tijdens live TV kijken.

    Mijn handen jeuken nu echt om zsm dat ding er uit te gooien en een Humax te kopen. Kijken of er op Marktplaats nog iemand gek genoeg is om een Cisco te kopen.
     
  2. ronvm

    ronvm Forum Member

    Berichten:
    773
    Ik zou hem niet zo snel op Marktplaats zetten, als de koper hetzelfde probleem heeft komt hij weer bij jou terug...ben je er nog niet vanaf :). Nogmaals, met de juiste firmware erop weet ik zeker dat wij allemaal heel erg tevreden zullen zijn.
     
  3. ronbrax

    ronbrax Forum Member

    Berichten:
    98

    Zou het niet mogelijk zijn om een zogenaamde custom firmware te maken zoals je ook bijv. op spelcomputers (psp, wii) hebt te maken voor deze Cisco?
    Zou leuk zijn als één of ander techneut zich erin verdiept, zou ie een hoop geld mee kunnen verdienen.
     
  4. veerlj

    veerlj Forum Member

    Berichten:
    108
    service van ziggo?.???????

    Ronvm :" over de service van ziggo in het algemeen ben ik buitengewoon te spreken " . Laat eens kijken . Eerst verkopen ze een heleboel cisco's met verkeerde niet de updaten firmware . Dat ontkennen ze bij de klantenservice ten voeten uit . Na een hoop gezeur komt er een omruilactie en sturen ze " snel " de retour sticker .Duurde zeker 4 weken maar door de service van kitaro had ik al een nieuwe cisco voor dat ik de retour sticker in huis had . Nu zitten we na een " jaar" nog steeds met een product wat niet voldoet . Zeg nou zelf , steeds de stekker eruit moeten trekken is niet normaal , ook steeds moeten resetten naar de fabrieksinstellingen . Ik geloof inderdaad dat er zo'n groot probleem is met die cisco's dat ziggo dit niet kan oplossen . Bij de eerste samsung decoders waren er ook problemen .Ik had er bij de hd ontvanger van samsung een tijdklok voor staan die steeds s'nachts de boel een minuutje uit en weer aan zette .Dan maakte het geheugen leeg wat vol liep met data van epg etc . De cisco echter, door ziggo verkocht is na een lange tijd nog steeds niet probleem vrij . En die service vindt ik echt:censored:
     
  5. ronvm

    ronvm Forum Member

    Berichten:
    773
    Ik spreek uiteraard alleen maar voor mijzelf als ik het over de service heb, ik had het wel over de rest van de diensten die gewoon goed zijn en dat ze bij deze dienst (Cisco/V.O.D.) er behoorlijke steken laten vallen. Ik zit nog geen jaar met deze ontvanger en volgens mij heb je dus aan de testperiode meegedaan, want de Cisco draait toch nog geen jaar voor iedereen op het netwerk, of vergis ik me nou? Maar hoe dan ook pleite ik ook voor meer open communicatie naar de eindgebruiker toe. Dat is waar Ziggo als eerste een enorm gat laat vallen. Er zou een rubriek moeten komen waarin (toekomstige) gebruikers over het wel en wee van deze dienst geïnformeerd worden. Ook nieuwe V.O.D. abonnees krijgen met deze allende te maken en dat is iets wat ik nog steeds niet begrijp. Zorg eerst dat de problemen tot de verleden tijd horen en ga dan verder met het aantrekken van nieuwe klanten voor deze dienst.
     
  6. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    De cisco is al langer dan een jaar te koop. Ik heb hem al 14 maanden. (zonder vod/itv overigens)
    VOD en iTV zijn nog niet zo lang te bestellen.
     
  7. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Als ik het goed heb is de Cisco sinds juli 2008 verkrijgbaar voor Ziggo/Casema klanten. Daarvoor is er dus al sinds mei 2007 gewerkt aan de ontwikkeling van de ontvanger en de benodigde netwerk en server systemen. Na de "klanten test" in Ziggo/Casema gebied is de Cisco sinds april 2009 verkrijgbaar voor het gehele Ziggo kabelgebied.
     
  8. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Ik heb de Cisco nu ook 14 maanden. En het frustrerende is dat hij het 13 maanden vrijwel zonder crashes gedaan heeft maar hij sinds de laatste Smartguide release nu twee tot drie keer per dag crashed.

    En nee, in mijn setup is helemaal niets gewijzigd.
     
  9. jongetje

    jongetje Forum Member

    Berichten:
    465
    Er zijn veel meer mensen die sinds deze upgrade last van hebben. Craches, opeens stoppen (of helemaal niet werken van) uitzending gemist/on demand etc.

    Wat mij betreft krijgen we de vorige versie terug, dat werkte tenminste prima.
     
  10. snarf007

    snarf007 Forum Member

    Berichten:
    118
    Infje, gaat men ook werken aan de stabiliteit, 2 opnames tegelijk en evt. usb/utp wenzen van de gebruikers?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina