1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Release notes SmartGuide 1.12.1.253

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Infje, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. snarf007

    snarf007 Forum Member

    Berichten:
    118
    Heb de update geinstalleerd.
    Menus zijn sneller.
     
  2. ronvm

    ronvm Forum Member

    Berichten:
    773
    Da's ook het enige, helaas is de rest nog steeds niet aangepast en ik zit er nu over te denken om alles ongedaan te maken. Ik heb geen geduld meer na drie maanden stoeien. Erg jammer maar het is niet anders.
     
  3. Clevegt

    Clevegt Forum Member

    Berichten:
    987
    In Zoetermeer is deze nog niet beschikbaar, want ik zie nog geen nieuwe update staan. Automatische update staat uit hier. Dus effe afwachten.
     
  4. Royz

    Royz Forum Member

    Berichten:
    77
    Volgens mij heb ik hem wel hoor, automatisch update aan hier truowens
     
  5. ronbrax

    ronbrax Forum Member

    Berichten:
    98
    Heb de update nu een paar dagen erop staan (Zoetermeer), maar ik merk weinig verschil.
    Alleen rtl gemist is inderdaad weg.

    Zoals je in de fora kunt lezen zijn er nogal wat wensen, waarom luistert ziggo niet naar zijn klanten.
    Ik heb ook de humax 5050 en die kan bijvoorbeeld wel 2 programmas tegelijk opnemen, ook de usb doet het gewoon.

    Waarom doen ze zo moeilijk met die cisco?
     
  6. Jam

    Jam Forum Member

    Berichten:
    481
    update verandert niets bij mij, blijft traag, schakelt zichzelf regelmatig uit [zomaar spontaan]

    resolutie verspringt regelmatig, en nu gebeurt het zelfs dat als ik het geluid soms harder wil zetten dat hij schakelt tussen de zenders...? [dan zapt de cisco naar een ander kanaal]

    regelmatig wil dat ding niet eens aan, dan moet ik eerst WEER de stekker er uit en weer in doen.
    moet nog steeds minimaal 3x per week dat apparaat van de stroom af halen en dan maar weer hopen dat hij het weer even doet.

    totdat de cisco gewoon normaal <--- werkt betaal ik dus niets.
    het enige antwoord dat ik WEER tot vervelens aan toe te horen krijg is: "geduld"

    hoe kan ik nou constructief blijven als er niets constructiefs te melden is...?

    :no: sjomhuhjonguhjonguh....
     
  7. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Best forumleden,

    Hou er alsjeblieft rekening mee dat het hier om de smartguide update gaat. Dus niet de firmware! Vandaag dat je hier weinig van merkt, had dit alleen ter info geplaatst. De nieuwe firmware update zal hoogstwaarschijnlijk eind oktober uit komen.
     
  8. ronbrax

    ronbrax Forum Member

    Berichten:
    98
    Dat weet ik wel, maar ik merk weinig verschil in snelheid van het menu.

    Ik hoop wel dat er in de nieuwe firmware (oktober) wat meer wensen verwerkt zijn
     
  9. ronvm

    ronvm Forum Member

    Berichten:
    773
    Helaas kan ik daar geen genoegen meer mee nemen dat pas eind oktober (waarschijnlijk) de firmware aangepast gaat worden. Het is elke avond kommer en kwel geweest, nu een andere ontvanger gekocht (kon er ook nog wel bij) en die werkt feilloos. Geen 'bevriezende' ontvanger, geen groen/paars beeld kortom, een genot om zo digitale tv te kijken. Kostte wel weer even € 199,= bovenop de rest. Ik ben van plan om m'n contract ongedaan te maken hoe jammer ik het ook vind, maar eind oktober (als dat al gehaald gaat worden) betekend weer 2 maanden extra betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken.
     
  10. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Het gaat hier alleen om het menu zelf, helaas niet om de snelheid. Ik hoop zelf ook dat een groot aantal issues worden verholpen in de komende firmware update :pompom:.
    Ik weet wel dat er vooral naar de snelheid gekeken wordt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina