1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Interactieve TV aanbieding alleen voor vaste klanten

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Hansalla, 2 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansalla

    Hansalla New Member

    Berichten:
    3
    Ziggo adventeert uitgebreid met Interactieve TV met de aanbieding Cisco PVR ontvanger i.s.m. 2 jaar Interactieve Totaal pakket voor EUR 130 eenmalig + 24 * 11.95 abonnement + 24 * 5.00 voor de decoder.

    Dit pakket telefonisch besteld.

    Paar dagen later brief gekregen dat de Cisco PVR EUR 399,00 kost + 59.95 voor startpakket Interactieve Televisie.
    Contact opgenomen met de klantenservice die inderdaad de bestelling van EUR 130 + 2 jaar contract bevestigd. Zij hebben de order aangepast.
    Vervolgens paar dagen later een e-mail van klantenservice dat het aanbod van EUR 130 + 2 jaar contract alleen geldig is voor nieuwe klanten.
    Ik zie dit echt nergens vermeld staan, niet op ziggo.nl, niet in de nieuwsbrieven die ik per e-mail krijgt. Ik las wel op dit forum dat iemand anders dit ook had meegemaakt. Helaas stond hierin niet hoe dit afgelopen is. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
     
  2. MusicForLove

    MusicForLove Forum Member

    Berichten:
    15
    En wie heb je daar over gesproken? Heb je een naam?
     
  3. mod-1

    mod-1 Moderator

    Berichten:
    311
    En die gooien we niet in de publiciteit. Staat ook in de forumregels. Gewoon een kwestie van privacy, tenslotte geven we als bezoekers ook niet zomaar onze gegevens prijs.
     
  4. Randstad!

    Randstad! Forum Member

    Berichten:
    706
    Totaal niet relevant bij deze vraag. Heb jij ook een naam? Die zie ik nl. ook nergens.
     
  5. MusicForLove

    MusicForLove Forum Member

    Berichten:
    15
    Im sorry..ben nieuw..

    En ja voor mij was het wel een relevante vraag :)
     
  6. mod-1

    mod-1 Moderator

    Berichten:
    311
    Dan zouden de forumregels juist nog "vers" in het geheugen moeten zitten:wink:

    Kan ook via PB.
     
  7. kakketoe

    kakketoe Forum Member

    Berichten:
    24
    Is dus gewoon een lulverhaal van Ziggo , Er staat niks op de site wat betreft de aanbieding alleen voor nieuwe klanten is.
    Gewoon weer contact met ze opnemen en dan moeten ze het maar goed regelen !
     
  8. Hansalla

    Hansalla New Member

    Berichten:
    3
    Inderdaad een lulverhaal. De klantenservice gaat het nu herstellen, maar ja, dat zeiden ze vorige week ook al. Ik ben benieuwd naar de volgende e-mail....of zou het nu goed gaan?
     
  9. Ziggo WebTeam Jelle

    Ziggo WebTeam Jelle Forum Member

    Berichten:
    1.535
    interactieve televisie

    Beste Forumgebruikers,

    Iedere klant, nieuw of bestaand, kan zich aanmelden voor interactieve televisie. U kunt zich op twee manieren aanmelden.

    De eerste mogelijkheid is de ontvanger voor interactieve televisie los aan te schaffen zonder abonnement, deze kost dan 459 euro. U kunt dan nog geen gebruik maken van interactieve televisie.

    De tweede mogelijkheid is door de ontvanger voor interactieve televisie aan te schaffen inclusief een abonnement. U betaalt dan eenmalig 130 euro voor de ontvanger en heeft u 2 jaar lang een abonnement op interactieve televisie voor 16,95 euro per maand. Dit bestaat uit 11,95 euro voor het abonnement en 5 euro voor de interactieve decoder.
     
  10. Hansalla

    Hansalla New Member

    Berichten:
    3
    Het is alleen zo jammer dat Ziggo mijn abonnement weer eens verkeerd heeft verwerkt. Na de onjuiste e-mail dat dit abonnement van EUR 130 + 24 maanden EUR 5 alleen voor nieuwe klanten is, heb ik gebeld. Een vriendelijke dame kon mij vertellen dat Ziggo dit fout gedaan had, en dat zij dit gelukkig nog kon herstellen omdat de fakturen nog niet gemaakt waren. Ik hoefde mijn geen zorgen te maken, alles zou gecorrigeerd worden. En zoals ik al had verwacht, de faktuur vermeld EUR 459 en dit is via automatische incasso al weer geind van mijn bankrekening.
    Dus de situatie van vandaag:
    Interactieve TV werkt nog steeds niet, helpdesk wist het mij ook niet te vertellen.
    En EUR 459 armer.....
    Helaas zijn de berichten in de kranten en Consumentengids dus inderdaad waar...een grote chaos bij Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina