1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klantenservice Ziggo luistert niet

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jolien, 2 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Servicedesk Ziggo scoort het slechtst.

    Vandaag gelezen in Tevolutie, het magazine voor professionals in TV distributienetwerken in Nederland.

    SERVICEDESK ZIGGO SCOORT HET SLECHTST, bladzijde 19 (wij wisten dit natuurlijk al)

    Ik zou mij toch echt achter de oren krabben directeur klantenservice waarom wij als klanten alles maar moeten accepteren.
     
  2. Leuke discussie hier over de helpdesk.

    Uiteindelijk draait het allemaal om kosten. Die helpdesk kost veel geld vandaar het 0900 nummer waar we allemaal arm van worden.

    Mijn vorige ISP had een gewoon 020 nummer en er werd zeer goed werk afgeleverd. Jammer dat ik met ADSL er alleen 10 MB uit het lijntje kon persen.

    TIP voor ziggo:


    Maak die helpdesk een gratis 0800 nummer. Dan kost het Ziggo erg veel geld en hebben ze er zelf baat bij dat de klanten snel en goed worden geholpen.

    De uiteindelijke kostenbesparing voor ziggo is dat uiteindelijk resultaat is dat mensen minder vaak moeten bellen omdat het allemaal zo perfect is. En wat extra mond op mond reclame zorgt ook nog voor extra klanten.
     


  3. Laten we er mond tot mond reclame van maken ;-)
    Ik denk dat Ziggo het nooit leert, wel eens binnen geweest?
    Schrijnend, ze weten amper zelf waarmee ze bezig zijn.
    Ik mag stellen helaas een ervaringsdeskundige te zijn.
     
  4. Ik denk dat je het in dit kader ook moet lezen als uitdagend. ;)

    Ik vind problemen aan mijn of iemand anders zijn computer ook niet leuk maar wel een uitdaging om op te lossen.
    En dat is dus weer leuk als het gelukt is. :)
     
  5. Er arm van worden? Is wel erg theatraal uitgedrukt wat het kost slechts 10ct/min, dus voor 1euro kan je 10 minuten aan de lijn hangen. Of dat duur of goedkoop is kan je hele lange discussies over voeren, maar arm word je er niet van.

    En voor Ziggo is het een druppel op een gloeiende plaat. Geld kosten doet het altijd, en als het telefoonnummer kostendekkend moet dan moet het minimaal 6-8x duurder.

    Het kost ze nu ook erg veel geld, en het kost dan alleen maar meer.
     
  6. Bereikbaarheid Ziggo HD

    Dat Ziggo 10ct/min kost vind ik nog niet zo'n probleem. Dat ik reeds 5 dagen aan het bellen ben en ik in 99% van de gevallen te horen krijg "dat er op het moment een wachttijd is die langer is dan we van Ziggo gewend zijn" dat vind ik een probleem.
    Want dat betekent een wachttijd van meer dan een 45 minuten (m.i.).
    Dan probeer ik 's avonds te bellen want de HD is toch tot 22.00 uur geopend. Vanaf 21.30 uur kun je niet eens meer een medewerker aan de lijn krijgen (zal de wachttijd wel te lang zijn), want dan is het keuzemenu flink ingekort.
    Telefonisch Ziggo bereiken is een ramp en mailen is ook ellende. Reacties op klachten kan zo maar oplopen tot 2 á weken.
     
  7. Het is eerder gezegd: 's morgens om 8 uur sharp bellen (eigenlijk 30 seconden ervoor vast beginnen ;)) dan is de kans dat je binnen een paar minuten iemand aan de lijn hebt vele malen groter.
     
  8. uurtje geleden gebeld met de 0900-1884 helpdesk, en mn kennis zegt van te voren: het zal wel lang duren, want er is een wachtlijst.
    het viel zeer mee, want binnen 3 minuten een persoonlijke medewerker aan de lijn, en binnen 9 minuten het gesprek afgerond, en een afspraak gemaakt voor een storingsmonteur.

    het kan dus wel goed gaan, zal er vast aan liggen welk keuze menu je kiest. postcode...tv/radio...financieele.../ technisch etc.

    succes.

    berrie.
     
  9. Het is alleen zo jammer dat die eerste 1 a 2 euro al weg zijn voordat je fatsoenlijk iemand aan de telefoon hebt! Vandaag zelf ook weer 33 minuten aan de telefoon i.v.m. een klacht die ik vrijdag 18 september al heb gemeld... en wat denk je... nog niet opgelost.. Het ligt al sinds 18 september bij netwerkbeheer, en die doen er gewoon niets mee. Klaar, meer kun je niet doen behalve afwachten........en afwachten..... oh ja, en betalen... en afwachten...... Het gebeurt gewoon te vaak dat er niets met klachten wordt gedaan en dan moet je steeds zelf weer blijven bellen, en ja.... dan wordt die 10 minuten voor 1 euro op een gegeven moment wel erg duur ja! Voor deze ene klacht (modem laad verkeerd profiel en daardoor veel te lage internetsneheden) ondertussen al bijna 2 uur aan de telefoon gehangen... das toch al snel 12 euro! beetje zonde geld(gaan we natuurlijk wel weer terugvorderen)
     
  10. HAHAHA ik geloof je :)
    Maar nu moet deze nog komen... hahaha
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina