1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Klantenservice Ziggo luistert niet

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jolien, 2 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Heeft niets met felheid te maken, wel met op een nette en respectvolle manier met elkaar discussiëren. Met beledigen schiet niemand wat op, en daar is een discussie ook niet bij gebaat. Ook in het dagelijks leven schiet je niets op met beledigen en schelden.

    Men kan heel fel discussiëren, terwijl men toch op een respectvolle manier naar elkaar kan communiceren en zonder elkaar of anderen daarbij te beledigen. Lijken me niet meer als normale normen en waarden.
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Sinds kort werk ik zelf op de helpdesk (technisch) van Ziggo. Voor jullie mij nu gaan aanvallen met z'n allen: ik begrijp jullie! Ik word ook gestoord van collega's die hun werk niet goed doen en niet goed loggen waardoor klanten hun verhaal 10x af moeten steken en ik met een boze klant zit. Gelukkig zijn er ook genoeg collega's die hun werk wél goed doen, maar dit niet altijd goed kunnen doen omdat tools eruit liggen, zaken niet gecommuniceerd worden etc. Daarnaast kunnen we vaak niks zeggen over hoe lang een storing bijv duurt omdat we het domweg niet weten.
    Aan de andere kant zijn er ook klanten die zich eerst gaan zitten opvreten, dan bedenken dat ze vast weer niet geholpen worden en dan bellen. Of zo gaat het voor mijn gevoel. Die hebben vantevoren al het idee dat ze toch niet worden geholpen en bellen dan op... Daar word ik ook gestoord van.
    Toegegeven: Ziggo maakt de nodige fouten. Intern word er ook hard aan gewerkt om dit te verbeteren (trust me on that one). Maar alsjeblieft, mensen, blijf rustig als je belt en probeer vriendelijk te blijven. Dat doe ik ook als ik in de lijn zit.

    NB: ik zit hier op persoonlijke titel niet namens Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2009
  3. GibMo

    GibMo Forum Member

    Berichten:
    8
    De klantenservice zitaan het eind van lijn. En daarom krijgen jullie alle shit over je heen die door jullie eigen organisatie wordt gecreerd. En jullie kunnen er zelf ook geen zak aan doen om de problemen op te lossen.

    Tijdens mijn telefoontjes heb ik gevraagd naar de afdelingsmanager. Die had ik graag zijn vet gegeven. Maar die krijg ik niet te spreken. "Nee meneer ik kan u niet doorverbinden" hoor je dan. En op de achtergrond hoor je dan zo'n gastje "joh, verbind em maar ff door met de directie".

    Jullie willen of kunnen volgens mij niet anders. In ieder geval is het bij de klantenservice van Ziggo een kansloos baantje.

    Sterkte daar, want jij bent wel een goeie volgens mij. Zoek gauw wat anders..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2009
  4. FullHD1

    FullHD1 Forum Member

    Berichten:
    47
    We klagen allemaal maar wanneer gaan we eens massaal richting Groningen.
    Sedert fusie naar Ziggo is er ellende, we pikken het althans sommige maar betalen trouw voor slechte service en dito klantendesk.
     
  5. FullHD1

    FullHD1 Forum Member

    Berichten:
    47

    Werken in een callcenter is überhaupt het laagste wat je kunt doen tegen een minimum salaris, maar mocht je echt rechtstreekse nummers willen van Ziggo mensen of het e-mail adres van mevr. Martine Ferment, ik heb ze maar mag het niet meer gebruiken want dan sluiten ze ons af.
    Eventueel heb ik ook van de woordvoerder en nog twee managers.

    Stoer toch afsluiten, shit veroorzaken maar niet mogen klagen.
    Managers mag je niet storen met de rotzooi die ze zelf genereren.
     
  6. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    Wees in ieder geval blij dat er een klantenservice is.
    Zou die er niet geweest zijn dan liep je pas echt tegen een muur aan.
    Nu zijn er tenminste nog mensen die je uit alle macht en naar kunnen en eer en geweten proberen te helpen.
     
  7. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Ik vind het eigenlijk wel heel leuk werk :) Juist omdát er zoveel misgaat is het de uitdaging om het op te lossen, daarvoor ben ik aangenomen en daar word ik voor betaald dus dat doe/probeer ik dan ook. En dat vind ik leuk :)
     
  8. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Tja, dan heb je wel wat werk te doen, omdat je het leuk vindt om die problemen op te lossen. Ik zou als werknemer het leuk vinden als er minder problemen zouden zijn.

    Gert.
     
  9. Hebbes

    Hebbes Forum Member

    Berichten:
    224
    Tja, als er geen problemen zijn, is het voor de werknemer ook niet leuk. Sterker nog, ze zijn dan overbodig en dat is voor Isis niet leuk:wink:
     
  10. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Ik kan me niet voorstellen dat een werknemer van welk bedrijf dan ook problemen van klanten LEUK vindt om op te lossen... Een uitdaging ok, maar LEUK. :shock: Ik vind het, in mijn positie, niet LEUK om dat soort problemen op te lossen, ik had er liever voor gezorgd dat ze niet voorkwamen.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina