1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klantenservice Ziggo luistert niet

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jolien, 2 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ze onwetend zijn kunnen ze niet liegen omdat ze gewoonweg niet weten waarover ze het hebben. ;)
     
  2. Het was een herintredende vrouw of voormalige huisvrouw die ontwetend was. De katerige studenten liegen.
     
  3. And there we go again. Laten we wel wezen, niet alle vrouwen zijn herintredend en de meeste studenten zijn eerlijk. Als je nu je verhaal begonnen was met dat je overrompeld bent door een keihard callcentre met messcherpe ondervragingsbeauty's, dan lullen we verder.
     
  4. Bedankt voor je waardevolle en messcherpe bijdrage! :schater:

    Zegt context je iets? Of zoiets als een persoonlijke ervaring? Je hoeft het niet zo op jezelf te projecteren ;)
     
  5. Ziggo hart op de juiste plek

    Update 3

    Na een karrevracht aan klachten van mij (zie ook mijn eerdere posts) en nadat ik vorige week nog een grappenmakende helpdesk aan de lijn had (te schofterig voor woorden), komt de ziggo opeens met een spontaan voorstel voor restitutie voor alle ellende. Hier schiet ik toch wel een klein beetje vol van.

    Zijn er soms toch nog mensen bij de Ziggo met het hart op de juiste plaats?

    Dank u wel Ziggo!
     


  6. Dan wens ik je veel sterkte, maar ik denk dat je het beste toch naar kantoor kunt rijden. Gewoon brief opstellen, met datum/tijdstip van komst.
    Ik vecht al maanden tegen Ziggo, heb ondertussen gesprekken gehad en vergoedingen etc.
    Er is mij door Martine Ferment medegedeeld dat ik geen e-mails meer mag sturen aan directie leden. Heb er inmiddels 4 inclusief mobielnummer van iemand.
    Maar ik vind dat het toch veel beter moet en kan bij Ziggo dan nu.
    Ik blijf het een verschrikkelijk bedrijf vinden terwijl de producten best goed zijn.

    Het arrogante stoort mij nog wel het meest van deze organisatie!
     
  7. Ik vind het zeer laag van u om iedereen neer te zetten als nietsnutten. Alle mederwerkers en medewerksters van Ziggo doen hun best om zaken in orde te krijgen. Het is zeker niet netjes om mensen te beledigen. Er zullen heus wel dingen niet helemaal goed gaan, maar waar gehakt wordt, vallen spaanders. Of bent u iemand die volmaakt is.
     
  8. :)

    Sorry moet even reageren...
    Veel geld uit geven aan Reclame om nieuwe aansluitingen te kunnen verkopen en wat denk je....
    Krijgen ze reactie's/aanmeldingen doen ze er niets mee...
    Wat een zooitje.....

    Wij proberen het sinds 09-07-09 voor elkaar te krijgen echter zonder succes...

    Jammer :)
    Tijd voor een zakelijke aanpak binnen ZiGGo, niet het product is onder de maat maar het personeel......!!!!

    :thumb up: Op naar een betere wereld... :sleep: ze slapen en slapen :sleep:
     
  9. Heb meer het idee dat we niks mogen zeggen waarom is dit forum dan om netje te blijven en vooral niet onvriendelijk worden denk dat ook hier ziggo is binnen gekomen om als je te fel reageerd
     
  10. Je mag best fel reageren maar verwoord het dan wel op zo'n manier dat het redelijk blijft.
    Als men onredelijk wordt val er meestal niet meer te communiceren en dan gaat het van kwaad tot erger en schiet niemand er meer iets mee op.

    @BaotianOnline:
    Wat probeer je voor elkaar te krijgen?
    Je roept nu wel iets maar waar heb je het over?

    Ik heb begin dit jaar mijn abonnement over gezet naar Alles-in-1 Plus en dat ging in eerste instantie ook mis omdat ik mijn aanvraag niet goed had gedaan waardoor mijn aanvraag via het internet niet binnen was gekomen.
    Hierdoor was mijn dus aanvraag ook nooit in behandeling kon zijn genomen.

    Ik weet niet wat er bij jou aan de hand is maar zo maar roepen dat het een zootje is en verder geen informatie geven over wat er aan de hand is lost ook niks op.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina