1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe abonnees en upgraders gaan voor, Ai1 Extra klanten moeten maar netjes wachten,

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Sato, 1 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepi Of Koki

    Pepi Of Koki Forum Member

    Berichten:
    49
    Zo te zien heb jij Alles in 1 Plus. Krijg je dus nog geen nieuwe modem maar wel nieuwe snelheid 20/3.
    het nieuwe modem krijg je pas als er weer een snelheids verhoging komt.
    Naar aller waarschijnlijkheid 3Q 2010.
     
  2. luitzen

    luitzen Forum Member

    Berichten:
    250
    O oke...Ik dacht dat ik ook een nieuwe kreeg...

    Maar hier nog geen hogere snelheid...
     
  3. Pepi Of Koki

    Pepi Of Koki Forum Member

    Berichten:
    49
    Ik snap de discussie wel maar de verhoging is gratis. Er zijn problemen met de levering van het nieuwe modem. En zoals ik lees werkt ie nog niet overal even goed. Volgens mij kan nog beter je 'oude' modem hebben die stabiel draait dan een nieuwe die niet stabiel draait.

    Off- topic:

    Ik vindt het ook frustrerend dat mijn pc/internet het soms niet doet maar er zijn belangrijke dingen in het leven. Zoals iedere dag elektrischiteit en vers water uit de kraan. In sommige landen moeten ze kilometers lopen om vers water te kunnen drinken als dat er Überhaupt is. Internet en telefoon zijn geen 1e levensbehoefte.
    Je hebt internet en die nieuwe modem komt heus wel.
     
  4. Pepi Of Koki

    Pepi Of Koki Forum Member

    Berichten:
    49
    Als je modem reset dan heb je misschien je nieuwe snelheid.!
    (Ziggo reset de modem op afstand)
    En anders komt het nog wel.
    Hier in Utreg is de nieuwe snelheid al van kracht.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2009
  5. luitzen

    luitzen Forum Member

    Berichten:
    250
    Modem gereset, zonder resultaat...
     
  6. Pepi Of Koki

    Pepi Of Koki Forum Member

    Berichten:
    49
  7. luitzen

    luitzen Forum Member

    Berichten:
    250
    Dit geeft speedtest aan, t schommelt wel een beetje. 10847 kbps
     
  8. pvd

    pvd Forum Member

    Berichten:
    1.116
    Dat vanaf klopt niet, hoor! Ik had ruim voor deze datum al een 20 - 3 verbinding.:mrgreen:

    Dat neemt niet weg dat TS gewoon gelijk heeft. TS krijgt nu in feite ai1 plus, maar betaald voor ai1extra. Zou ik ook niet leuk vinden.

    Dit is natuurlijk een kul argument. Dan had ik bij wijze van nog steeds een 1 mb verbindingkje gehad.

    Ziggo veranderd de algemene voorwaarden in positieve zin (is dus geen reden om op te mogen zeggen), maar deze gelden natuurlijk wel voor alle (oude & nieuwe) abonnee's.

    Als Ziggo een fatsoenlijk bedrijf is, laten ze de mensen met een alles-in-1 extra abonnement, zonder DOCSIS 3.0 modem, gewoon € 49,95 betalen totdat ze leveren wat ze beloven.

    pvd
     
  9. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Daar zijn de meningen over verdeeld: http://www.nibud.nl/zoeken/zoeken-r...participatie-ook-eerste-levensbehoefte-1.html

    Ik kan wel zeggen dat het me niets doet dat ik het nieuwe modem nog niet heb, maar toch knaagt het wel. Eind juni heb ik - gelokt door de aangekondige snelheidsverhoging - een abonnement op AIE extra genomen, wat ook allemaal keurig is verlopen en naar volle tevredenheid.

    Echter, als dan bekend was geweest hoe de verhoging uitgerold zou gaan worden dan had ik pas in juli of augustus besteld. Maar ja, zoals Herman Finkers het treffend zong: "Weet alles maar eens achteraf..."

    Ik ben nog steeds tevreden over de stabiliteit van de huidige lijn, maar ik ben onderhand wel klaar voor de volgende stap! :mrgreen:
     
  10. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Wat loop jij nu weer te wauwelen?

    De procedure die jij nu stelt is een ingebreke stelling... Beetje zinloos als je 1maand opzegtermijn hebt.

    In gebreke stellen is bij alle abonnementen met 1 maand opzegtermijn een beetje achterhaald. Kost je veel tijd en werk en geld, maar je schiet er feitelijk niets mee op. Als je weg wilt kun je altijd nog weg. En sneller opgelost word het echt niet van een ingebreke stelling.

    En ja, je zou de kosten die je erin moet steken terug kunnen vorderen van Ziggo, maar dan zul je eerst wel in je gelijk gesteld moeten worden. Als Ziggo in het gelijk gesteld word sta je nergens en heb je kosten gemaakt die je nooit terug krijgt terwijl je er met 1 maand opzegtermijn vanaf had gekund. Daarnaast heeft de gehele procedure veel langer geduurd als de opzegtermijn die je bij Ziggo hebt, maar dat vertel je er niet bij...!

    Leuk al die adviezen die je hier geeft, maar blijf wel realistisch aub. Je slaat hier de plank volledig mis. Het advies op zich is niets mis mee, echter in contrast met de huidige voorwaarden en de situatie waar de TS in zit (er word geleverd wat de TS is overeengekomen met Ziggo) is het totaal niet realistisch en zelfs een slecht en onzinnig advies.



    Is dit wel zo? Je de snelheden zijn aangepast, maar zijn daardoor ook de voorwaarden aangepast? Heeft de TS al de bewuste mail gehad (het cadeautje?) Pak de overeenkomst erbij, die is leading.

    En daarnaast, kom op! Natuurlijk is het heel frustrerend als mensen om je heen met Alles-in-een Extra al wel de nieuwe snelheid hebben en jij nog niet, maar om er nu zo'n circus en drama van te maken is mijns inziens ook zwaar overdreven. Tot zover is Ziggo 3! dagen te laat.., voor zover je van te laat kunt spreken, en het is nu al een drama. Kom op, even relativeren en realistisch naar de situatie kijken, vervelend zeker, maar ook niet meer dan dat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina