1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe abonnees en upgraders gaan voor, Ai1 Extra klanten moeten maar netjes wachten,

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Sato, 1 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Math22

    Math22 Forum Member

    Berichten:
    14
    Nieuw modem

    Dat topic starter maar blij is dat hij nog geen modem heeft. Het Eurodocsis 3.0 modem werkt niet fatsoenlijk. Bij heel,heel veel mensen valt n.l regelmatig de verbinding weg. Ik heb op 13 augustus het nieuwe modem gekregen en tot afgelopen vrijdag alleen maar problemen gehad. Nu hangt er tijdelijk een oud modem aan en dat werkt stabiel. Pas eind september zou de nieuwe software waar men de oorzaak vermoed beschikbaar komen.

    Math
     
  2. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    En jij gaat een juridisch gevecht aan (die je gaat verliezen want Ziggo voldoet wettelijk gewoon aan het afgesloten contract) vanwege die halve maand? Lijkt me nu niet bepaald een verstandig advies. Alleen al de kosten van een aangetekende brief zijn waarschijnlijk meer dan het bedrag wat je zogenaamd 'te veel' betaald die halve maand.

    Nogmaals: ik begrijp heel goed de frustratie, maar laten we wel even realistisch blijven.

    PS: Mijn Arris werkt vooralsnog stabiel (incl telefoon) en strak op 50 megabit. Hier geen klachten dus.
     
  3. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327

    Hier net zo...

    Forum is soms net zo'n vergaarbak van gefrustreede ziggo abonnees....

    Is iemand uberhaupt blij dat hij 50mbit down en 5 up heeft?
     
  4. Terra

    Terra Forum Member

    Berichten:
    105
    Volgens mij slaat u de plank volledig mis.

    Nooit gezegd of beweerd, dat ik een gevecht aan gaat en ben zeker niet gefrusteerd. Geef alleen de topicstarter advies wat hij zou kunnen doen.

    Kosten die je eventueel maakt, kan je verhalen op Ziggo. Dus ook de kosten van de aangetekende brief.

    In principe dient Ziggo wettelijk gezien gewoon te leveren wat zij aanbied, kan/wordt de levering niet (worden) voldaan kan men de overéénkomst per direct opzeggen.
     
  5. Sato

    Sato Forum Member

    Berichten:
    21
    Dan moeten ze dat gewoon zeggen,
    En niet een brief sturen waarin staat dat het uitleveren van de modems vertraagt is.

    Snap best dat het voor een leek moeilijk te begrijpen is, En dat je dan zo een brief stuurd.

    Maar als we dan langsgaan krijgen we hetzelfde te horen terwijl het dus eigenlijk aan hun verdeelhokken(wijkcentrales) moet liggen? (Zou niet weten waarom het anders niet mogelijk is om docsis 3.0 hier uit te rollen.)

    Vind het gewoon zwaar slechte communicatie naar de klant toe.

    -----

    Ziggo kan toch op zijn minst ons tegemoetkomen en eerlijk toegeven dat onze wijk nog niet Docsis3.0 ready is,
    En aanbieden om ons tijdelijk naar Ai1 Plus te zetten?

    Maar dat kan niet, Want Ziggo is te groot en te log.

    *Verlangt terug naar de Multikabel tijd*

    -----

    En een juridisch gevecht aangaan met een leverancier waar je behoorlijk afhankelijk van bent (Enigste kabel tv en internet aanbieder die hier beschikbaar is.)
    Lijkt mij eerlijk gezegt geen goed idee.

    Nee, Ik wacht rustig af.
    Het kan mij eerlijk gezegt ook niet veel meer schelen,
    Ik betaal Ziggo immers met geld dat door onze socialistische maatschappij van hun salarissen word ingehouden om mij van een maandelijks inkomen te voorzien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2009
  6. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Punt is dus dat Ziggo exact levert wat in overeenkomst staat die jij en topicstarter destijds hebben gesloten. Toen was de snelheid nml gewoon 20 megabit of nog lager.
    En daarom ga je dus elke vordering voor compensatie, laat staan vergoeding gemaakte kosten gewoon verliezen.
    Nogmaals: een erg slecht advies wat je geeft dus.
     
  7. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    En daar zit het hem nou net in...
    Op de aankondigings mail na heeft hij nooit geen officieel schrijven gehad van Ziggo dat z'n internet zou worden verhoogt. Geen datum, enz enz..

    Je kan dan nu wel iets op starten, rechtsbijstand inschakel oid maar dat heeft totaal geen zin.

    Ziggo heeft op de mail dat het abonnement verhoogt wordt met als mogelijke einddatum eind augustus totaal geen toezegging gedaan.

    Wanneer ze nu vanwege technische problemen zijn upgrade nog niet hebben kunnen realiseren hebben ze dus gewoon nog tijd, tenzij ze met een officiele mededeling komen dat hij nooit gebruik kan maken van de upgrade...

    daarnaast zijn er nog legio andere oorzaken te bedenken, zendingen die kwijt raken via de TNT, onjuiste adres gegevens, achterstallige betalingen, enz enz...

    jou redenatie is erg kort door de bocht....
     
  8. pletter

    pletter Forum Member

    Berichten:
    244
    @bullet NL

    Hier net zo...

    Forum is soms net zo'n vergaarbak van gefrustreede ziggo abonnees....

    Is iemand uberhaupt blij dat hij 50mbit down en 5 up heeft?
    __________________
    When BULLET hits the bone......


    ja hoor maar of je nu 20/3 of 50/5 heb paar minuten

    ben blijer met upload als met download

    peter
     
  9. Mano

    Mano Forum Member

    Berichten:
    1.121
    Hier ook een A-in 1 -extra klant, ik wacht ook nog , maar ben er niet boos over.
    Daar de huidige verbinding stabiel is, stel je krijgt een nieuwe auto die je om de 100 kilometer laat staan, om je na een uurtje weer verder te brengen.:?
    Of, na het slapen ga je werken, en al die tijd is er verbinding, maar de 8 uurtje dat je thuis bent istie weg of onstabiel!
    Dan maar liever even wachten :wink:
    geduld is een schone zaak
     
  10. luitzen

    luitzen Forum Member

    Berichten:
    250
    Ik heb helemaal nog niks gehad, alleen een mailtje dat men per 1 september gaat verhogen....:cool:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina