1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe abonnees en upgraders gaan voor, Ai1 Extra klanten moeten maar netjes wachten,

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Sato, 1 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nico hhw

    nico hhw Forum Member

    Berichten:
    1.017
    ja, jullie kunnen makkelijk praten, jullie hebben al een snel modem.
    ik zit al 2 maanden te wachten op beloftes die niet worden nagekomen
    en mag ik toch best van balen, toch?

    ik kijk alleen naar de feiten, op 1 september zou ik 50/5 moeten hebben
    en geen 20/3 meer, dat is mij persoonlijk beloofd.
     
  2. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Tuurlijk mag je er van balen, zou ik ook doen. Heb zelf overigens de nieuwe modem net een week, maar had tot dan altijd zoiets van 'hij komt wel wanneer hij komt'.

    Balen is alleen wat anders dan meteen dit forum volzetten met termen als oplichting, zwendel, belazerd, Kassa/radar bellen etc.

    Komt ook bij dat ik uit 7 jaar ervaring met kabelinternet bij UPC en nu 3 bij Casema/Ziggo weet dat dergelijke snelheidsverhogingen ALTIJD op deze manier lopen: deadline wordt nooit gehaald, altijd logistieke issues, etc etc. Ook daar is Ziggo niet uniek in. Op het Chelloo.com forum voor UPC gebruikers was altijd de standaard grap meteen te vragen naar welk jaar UPC bedoelde met de aankondiging.
     
  3. Sato

    Sato Forum Member

    Berichten:
    21
    Hmm, Sato ziet een patroon,
    Een andere HHWer die ook nog geen nieuw modem heeft en niet in snelheid verhoogt is.
    Mag ik vragen in welke wijk u woont?
     
  4. nico hhw

    nico hhw Forum Member

    Berichten:
    1.017
    helemaal mee eens, dit is ook niet mijn stijl, komt dus ook niet uit
    mijn mond.
    Ik had vorige week ook, net als jij, zoiets van het komt vanzelf wel,
    maar nu het inmiddels september is, duurt het wel erg lang.

    @ Trash nog even, wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik destijds
    voor ai1 xtra heb gekozen omdat dat het snelste abbo. was (even de
    snelheid buiten beschouwing gehouden) nu betaal ik voor het snelste,
    terwijl ik feitelijk het enasnelste heb.

    maargoed het beste wat ik kan doen is gewoon maar afwachten, dan
    komt het vanzelf wel goed (tot nu toe wel tenminste):wink:
     
  5. nico hhw

    nico hhw Forum Member

    Berichten:
    1.017

    ik woon in schilderswijk 1, tegen het spoor aan
     
  6. Sato

    Sato Forum Member

    Berichten:
    21
    Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik behoorlijk overdreef.
    Maar als iedereen die je kent al wel op 50/5 zit en jij nog niets gehoort hebt van ziggo dan raakt je gedult een keer op.

    Mijn stijl is het ook niet, Maar na 2 maanden wachten raakt je gedult op.
    Ziggo gooit zelf een belofte in je mailbox en komt die vervolgens niet meer na, Stuur dan ook niet een leuk geanimeerd reclame mailtje naar iedereen.

    Ik heb al 2 maanden het idee van het komt als het komt en heb daar ook vrede mee, Maar als ze vervolgens na 2 maanden nog niets kunnen zeggen over een verwachte leverdatum dan is bij mij de maat toch wel vol.

    Ik woon zelf in de Planetenwijk (vlakbij het Clusius College)
     
  7. Terra

    Terra Forum Member

    Berichten:
    105
    Middels een aangetekende brief een klacht indienen en geef ziggo daarna 14 dagen de tijd de dienst te leveren zoals deze nu bij Ziggo geleverd wordt voor Ain1 Extra . http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra

    Indien Ziggo na 14 dagen niet reageert de overéénkomst schriftelijk ontbinden en de automatische incasso via uw bank stopzetten.
     
  8. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    En de zin hiervan als je sowieso elke maand kan opzeggen ongeacht de reden?
     
  9. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    Dames en heren,


    het blijkt dat er in sommige wijken van bepaalde steden om technische redenen nog geen Eurodocis 3 uitrol mogelijk is.

    Ze kunnen jullie wel een modem gaan sturen, maar zolang deze niet werkt heb je er niets aan.

    De datum zoals Ziggo die gecommuniceerd heeft is geen "harde" datum, het verplicht ze juridisch ook tot niets.

    Echter wanneer je een officiele klacht indient, aangetekend. Kan je ze wel om een reden en termijn van oplossing vragen.

    Wanneer Ziggo je dit dan nog niet kan geven zou je kunnen bewegen om je abonnement stop te zetten.

    Denk er dan wel aan dat wanneer je nu een Alles in 1 abonnement stop zegt, je dit wel moet laten veranderen naar een TV basis abonnement.
    Zomaar opzeggen leid tot hoge aansluitkosten!
     
  10. Terra

    Terra Forum Member

    Berichten:
    105
    Elke maand opzeggen bij Ziggo is niet altijd een maand. Als u medio c.q. na 1 september (na de eerste van de maand dus) Ziggo zou opzeggen is dat pas van kracht op 1 november en niet medio oktober of 1 oktober.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina