1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe abonnees en upgraders gaan voor, Ai1 Extra klanten moeten maar netjes wachten,

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Sato, 1 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

    Sato Forum Member

    Berichten:
    21
    Mijn vader was maandag even langs gegaan bij het Ziggokantoor in heerhugowaard, Omdat wij nog steeds geen docsis 3.0 modem hebben ontvangen (Ai1 Extra)
    Wel een brief afgelopen zaterdag, Waarin stond dat het uitdelen van de modems vertraging heeft opgelopen.

    Mijn vader kreeg daar te horen dat: Compensatie was uitgesloten en we op het modem maar gewoon netjes moesten blijven wachten. (Maar ondertussen moeten we in onze ogen wel teveel betalen of betalen voor een dienst die we niet volledig geleverd krijgen.)

    Het is hem op een klantvriendelijke manier verteld en het is op zich begrijpelijk, maar wij (mijn vader en ik) gaan als het nog lang duurt (lees: Zo rond 22 september nog steeds geen docsis 3.0 modem) wel contact opnemen met Tros Radar, Kassa en andere consumenten organisaties.

    Wij voelen ons als klant namelijk zwaar verwaarloosd.
    Ziggo komt eerst met mooie beloften,
    Komt vervolgens in de problemen omdat het logistiek aan alle kanten rommelt en later blijkt dat er van de 2 door Ziggo geselecteerde modems er een niet werkt met telefonie (de ubee)
    Waardoor het uitdelen van docsis 3.0 modems vertraging oploopt.

    Dat is allemaal nog wel te vergeven (Hoewel het de profesionaliteit die Multikabel had bij lange na niet haalt.)
    Waren het niet dat Ziggo doodleuk nieuwe klanten en huidige klanten die voor een upgrade kiezen wel direct van een docsis 3.0 modem kan voorzien.

    Ziggo is wat dat betreft dan ook compleet een bedrijf/bedrijf geworden en niet meer een mensen/bedrijf zoals Multikabel dat was, Waarbij oplossingen op maat nog mogelijk waren.
    Nee, bij Ziggo is compensatie voor het teveel betalen voor een dienst die maar half geleverd word, Absoluut niet mogelijk. Terwijl men wel door blijft gaan met het aannemen van nieuwe klanten en hun die dienst wel volledig levert.

    Ondertussen is een groot deel van de Ai1 Z2 ook al geupgrade naar de nieuwe snelheden en voelen wij ons gewoon zwaar belazerd.

    Mocht er een medewerker van ziggo hier meelezen en denken: Wacht eens zo is Ziggo helemaal niet, dit is een misverstand.
    Dan hoor ik graag van u.


    Ik vind dit namelijk een walgelijke gang van zaken en ben hier dan ook zeer ontevreden over.

    Een verwachte leverdatum voor het modem konden ze ook niet noemen,
    En dat is niet leuk om te horen als je al 2 maanden zit te wachten op iets dat gewoon niet komt.
     
  2. z0p!

    z0p! Forum Member

    Berichten:
    19
    Dit was toch al heel lang bekend?

    Maar wanneer is het precies besteld? Wij hebben hier ook net nieuw Alles in 1 extra besteld.. namelijk 23 september, en ik heb alles al netjes binnengekregen..?
     
  3. Sato

    Sato Forum Member

    Berichten:
    21
    Wij hebben al ruim één jaar Alles in 1 Extra (Misschien zelfs al 2 jaar of meer, Ik weet het niet precies.)

    En zitten al zeker 7+ jaar bij Multikabel/Ziggo voor Internet en TV.
    Telefoon kwam erbij toen wij besloten alles in 1 te nemen.

    Wij voelen ons als bestaande klant met Ai1 Extra dus gewoon zwaar in de steek gelaten. (Zijn we hier nu al 7+ jaar trouwe klant?)
     
  4. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    teveel betalen ? De snelheids verhoging is toch gratis. Ook zijn er een hoop nieuwe klanten die nog een oude modem heb gekregen.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  5. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Natuurlijk is het vervelend als je moet wachten op een nieuwe modem.

    Maar wees nu even reëel:
    - je internet werkt gewoon op 20 megabit (de snelheid waarvoor je tegen jouw huidige prijs een contract getekend hebt);
    - de snelheidsverhoging is gratis en je betaald dus niets meer;

    Dus termen als 'zwaar verwaarloosd', 'walgelijk', 'Kassa inschakelen', 'opgelicht' etc zijn echt naar mijn mening zwaar overdreven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2009
  6. messed-up

    messed-up Forum Member

    Berichten:
    596
    En ik was één van de eerste kabelinternet klanten van Essent/@Home/Ziggo.
    Dus geheel terecht dat de snelheidsverhoging van mijn Alles in 1 Plus voorrang kreeg en enkele weken te vroeg werd doorgevoerd. :oyeah:
     
  7. FJRobert

    FJRobert Forum Member

    Berichten:
    308
    Ik kan de topicstarter wel begrijpen, dit is niet leuk. Is het zelfde gevoel dat wanneer je bij de bakker staat een brood besteld maar halve krijgt en de klant ernaast een hele voor de zelfde prijs.

    We hebben in nederland toch zo iets als het gelijkheidsbeginsel, wet waarin iedere burger gelijke rechten en een gelijke behandeling in gelijke gevallen wordt toegekend.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2009
  8. nico hhw

    nico hhw Forum Member

    Berichten:
    1.017
    nu moet je de boel natuurlijk niet gaan omdraaien, de a-i-1 xtra klanten
    die nog geen nieuw modem hebben, betalen in principe vanaf 1 september gewoon 65 euro voor een a-i-1 plus abbo.:wink:
     
  9. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    ik draai niks om, toen jij je abo afsloot betaalde je 65 euro voor 20/3 je krijgt nu van ze gratis voor niks extra 50/5 + je gaat er van uit dat iedereen met een plus abo al zijn verhoging heeft.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  10. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Wordt altijd een beetje moe van die discussies.

    Ga toch ook geen brieven naar Kassa sturen omdat de Playstation 3 die ik voor 599 euro heb gekocht nu voor nieuwe klanten nog maar 299 euro kost?
    Of zeuren dat iemand die naast mij in het vliegtuig zit in last minute ongeveer een tiende voor de vakantie betaald als ik?
    Of zeuren dat iemand die nu een hypotheek afsluit een lagere rente betaald dan toen ik dat eind vorig jaar deed?
    Kortom: het is nu echt niet dat Ziggo opeens uniek is of zo als ze nieuwe prijs/snelheidscombo's aan nieuwe klanten eerder dan bestaande klanten uitrollen. En het is al zeker niet wettelijk verboden.

    Nogmaals: begrijp best dat je graag de nieuwe snelheid wilt.

    Maar feit is dat je op dit moment exact krijgt waar je destijds een contract voor afgesloten hebt tegen de prijs die je het kennelijk toen waard vond. Alles wat je meer krijgt is dus mooi meegenomen, maar geen recht.
    Maar uiteraard staat opzeggen je vrij, kan tegenwoordig maandelijks.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina