1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door KEES MOESKER, 1 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is er een wise guy die mij verteld hoe ik mijn registratie emailadres opnieuw kan instellen? krijg mail van ziggo maar kan niets lezen.
    kan ook geen mail instellen of iets dergelijks.

    Het is verteld door de monteur, door mij ergens opgeschreven maar spoorloos in de papiermand verdwenen.

    wellicht dat iemand die dit leest de oplossing heeft voor deze oudere jongere. bij voorbaat dank.
     
  2. als u belt met de klantenservice kunnen zij uw emailadres opzoeken, ook kunnen zij uw wachtwoord resetten als dit nodig is. succes!
     
  3. BEDANKT VOORJE TIP EN DAN NU HET TOVERTELEFOONNUMMER DAT MIJ BINNEN EEN HALF UUR DOORVERBINDT INPLAATS VAN ME ER AF TE GOOIEN.
    wACHT OP JE ANTWOORD, JUNIOR!
     
  4. AUW ik ben nu spontaan doof geworden van je geschreeuw. Nooit van etikette gehoord ofzo.

    Ik zeg, negeren en geen antwoord meer geven. :evil:
     
  5. Welnee, niet doof worden... das Gronings.... :lol:

    Maar goed, Kees op een fourm wordt het over het algemeen niet echt fijn gevonden om alles met caps-lock te schrijven... wekt meer wrevel op dat een zinvolle discussie.

    Weet zeker dat wanneer jij je tekst normaal had geschreven je nu al antwoord zou hebben gehad
     
  6. Is je Caps Lock toets vastgeroest ?
     
  7. @Kees;
    Over het hoofdletter gebruik is nu al wel genoeg gezegd, als het nog niet doorgedrongen is, dan helpt een extra reactie ook niet meer.

    Daarnaast, als je iets van iemand gedaan wilt hebben kun je dat misschien beter in een vragende en wat nettere vorm doen, en mensen op een ietwat nettere wijze aanspreken en niet zo:
    Jou antwoord komt wel erg denigrerend over. Wellicht niet zo bedoeld, maar zo hoef je niet erg veel welwillendheid te verwachten in het krijgen van een antwoord..

    Oh trouwens, je bent zelf net zo "junior" :wink: Alleen de "junior" die jij aanspreekt weet wel hoe er gecommuniceerd moet worden en heeft je feitelijk al van een heel netjes en keurig antwoord voorzien.
     
  8. Volgende Tip; probeer eens op een doordeweekse ochtend te bellen, grote kans dat u dan snel aan de beurt bent!
     
  9. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of het probleem van de schreeuwende TS ondertussen opgelost is, en zo ja, wat het probleem was. Zou op zich wel netjes en leuk zijn om dat ook te horen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina