1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in alle kabeldiensten

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Han Rehm, 1 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We hebben al sinds zondagnacht geen televisie (analoog en digitaal), internet of telefoon. Gisterenmiddag om 17.00 is er een monteur geweest. Sindsdien hebben we digitale televisie terug, analoog is bijna onzichtbaar door de sneeuw. 's-Avonds helpdesk weer gebeld, storing was bekend. Rond 22.00 u telefoon terug maar bijna onverstaanbaar, is nu (dinsdag 1 september om 14.00 u) nog steeds zo.
    Internet werkt sinds zondag met een snelheid van 2 k per minuut, dus niet acceptabel.
    Is in de 11 maanden dat we abonnee zijn van Ziggo al de derde maal dat we meer dan een dag geen telefoon hebben.
    We hebben al vaker zonder internet gezeten.
    Op dit moment ervaren we de diensten van Ziggo als zeer onbetrouwbaar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina