1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe snelheid per 1 september?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 1 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Havanna

    Havanna Forum Member

    Berichten:
    236
    En nu weer [​IMG]
    Ze zijn er dus mee bezig ......
     
  2. rednas77

    rednas77 Forum Member

    Berichten:
    137
    nieuwe snelheid per 01-09-2009

    Ik had de nieuwe snelheid al op 14 augustus jl.
     
  3. frans1

    frans1 Forum Member

    Berichten:
    29
    Gisteren ai1e geiinstaleerd door monteur
    was keurig op tijd ,en had alles bij zich
    snelheid is down 48 en up 2,5
     
  4. Vansloneker

    Vansloneker Forum Member

    Berichten:
    198
    Internet Z2, Speedtest en ook downloaden uit de nieuwsgroepen nog steeds de oude snelheid. Op de een of andere manier verbaasd het me niet eens.
    Op de Ziggo website staat wel prachtig de nieuwe snelheid bij de Z2 specificaties...
     
  5. Jansen!

    Jansen! Forum Member

    Berichten:
    161
    Ach, hier is de snelheid gehalveerd...

    [​IMG]

    Behalve de upload!
     
  6. Ferdinandf

    Ferdinandf Forum Member

    Berichten:
    39
    Waarom komt Ziggo niet even met een mededeling dat het nog niet overal gelukt is, bijv. met diezelfde helikopter die (via e-mail weliswaar) boven mijn wijk kwam vliegen en een doos met 20 MB en een datum van 1 september voor mijn voordeur liet vallen?
    Nou was het op die afbeelding niet mijn voordeur, zou het daaraan kunnen liggen?

    Fred
     
  7. Zork

    Zork Forum Member

    Berichten:
    6
    1 September....de beloofde snelheid

    [​IMG]

    Heb netjes de beloofde snelheid....dus geen klagen over Ziggo
     
  8. DJMurtz

    DJMurtz New Member

    Berichten:
    1
    [​IMG]

    Zo te zien werkt de nieuwe upload prima maar de download is in de afgelopen uren alleen maar minder geworden. Die "film on demand" om 9 uur vanavond kunnen we met deze snelheden wel vergeten op deze manier :wink:
     
  9. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    In dit topic heb je al wat tips gekregen. Heb je dat ook al getest? Zo ja, wat is de uitkomst daarvan?
     
  10. Jansen!

    Jansen! Forum Member

    Berichten:
    161
    Ja, maar directe verbinding werkt niet. Ik heb namelijk nooit de @Home/Ziggo-software geïnstalleerd. Mijn leverancier toendertijd heeft de router geconfigureerd, waarna alles prima werkte.
    Ondertussen wel in de buurt nagevraagd. Er blijken meerdere mensen last te hebben van een verlaagde snelheid.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina