1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen Teletext op NED1 HD

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door spicers, 31 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. in een PM heeft TVDigitaal aangegeven dat hij niet meer actief aanwezig was op dit forum, overgenomen door een (web) team van klantenservice. en mij gevraagd of ik een eerder gemeld probleem, als opgelost wilde kenmerken.

    Het heeft idd ook in zijn onderschrift/handtekening gestaan. Deze tekst staat er nu echter niet meer.

    verwarrend weer... is ie nu wel of niet actief.... en waar is het webteam?
     
  2. Het webcare team is nog steeds actief. Voor specifieke vragen kunt je TVDigitaal nog steeds een PM sturen.
     
  3. Opgelost - Teletext weer beschikbaar

    OK bedankt voor de info, zie trouwens dat teletext weer beschikbaar is. kan niet herleiden of het additioneel probleem gemeld door ArChie ook opgelost is.

    zou netjes zijn als het webteam even ook een terugkoppeling geeft dat eea opgelost is, icl item van ArChie
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina