1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Geen ontvangst. Alleen nederland 1!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ravaoo, 31 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. TVdigitaal

    TVdigitaal Forum Member

    Berichten:
    1.048

    In jouw geval zal je met je TwinhanDTV Cab-CI 2033 de frequentie's opnieuw moeten scannen en dan moet ook TS3 (net5 en eurosport HD weer werken)
     
  2. EnzoF1

    EnzoF1 Forum Member

    Berichten:
    96
    Dat had ik al gedaan, maar nog steeds niets..
     
  3. macaw

    macaw New Member

    Berichten:
    3
    Geen ontvangst. Alleen Nederland 1.

    :pompom:Bij mij werkt alles weer sinds maandagmiddag.
    10 dagen geen digitale TV, 10x bellen, posten hier op het Forum,
    en niemand bij Ziggo die uit kon leggen hoe dat mogelijk was.
    Steeds weer opnieuw proberen rechten toe te wijzen aan de kaart,
    soms werd gezegd dat dat onmiddelijk zou werken, een andere keer dat het wel 3 uur kon duren, de laatste keer dat het wel 4 tot 48 uur kon duren:sleep: maar niemand die iets met zekerheid kon zeggen of uit kon leggen wat de oorzaak was.

    Enfin, 10 dagen en de nodige Euro's voor telefoonkosten verder werkt het weer. Zou het dan een vliegje of zo geweest zijn? :shock:

    Wie het weet mag het zeggen/posten :roll:
     
  4. Theunis

    Theunis New Member

    Berichten:
    2
    Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen ik heb nog de @home smartcard. Nederland 1, Ziggo promotiekanaal en Zenderoverzicht en Comedy central zijn de enige zenders die ik nog optimaal ontvang via mijn digitale TV. De rest van de zenders word aangegeven bij de symbooltjes met het tekentje [IR]. Kan ik hier zelf wat aan doen? Want mijn ouder hebben beneden een HD ontvanger van Ziggo en die doet het wel gewoon(al waren daar een week geleden ook problemen mee).

    Groetjes,

    Theunis
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Morgen even contact met Ziggo opnemen. Telefonisch of via thuishelp gaat het snelste. Contactformulier kan ook.

    Dat je nog een @home smartcard hebt lijkt mij niet het probleem want die heb ik ook in gebruik zonder problemen.
     
  6. Theunis

    Theunis New Member

    Berichten:
    2
    Zal ik inderdaad doen ja.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina