1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

waarom kan ik niks zien?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door kootje1982, 31 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kootje1982

    kootje1982 New Member

    Berichten:
    4
    Hallo, wie kan mij helpen ik heb sinds vrijdag iTV. Nu had ik wat problemen met het netwerk. Bleek dat mij coax kabel niet goed was. Nu een nieuwe en heb interactieve tv. Nu het volgende, ik kan gewoon bladeren tussen VoD en uitzending gemist, tv theek enz. Maar hoe kan ik een programma zien?? Ik het boekje staat druk op OK knop om het geselecteerde programma te kunnen zien. Maar ik kan op oke drukken maar er gebeurd niks. Ik kom maar tot het programma info. Waar je ook het plaatje van de film/serie ziet maar kan niks bekijken want kan wel duizend keer op OK knop drukken maar er gebeurd niks? HELP ALSTUBLIEFT!!!
     
  2. veerlj

    veerlj Forum Member

    Berichten:
    108
    Tja

    Tja....:oyeah: , het kan van alles zijn . Je hebt wel de eengats antennekabel aansluitdoos gebruikt met niets tussen de cisco en deze doos ?(ivm retour signaal), behalve dan de versterker ?. Het lijkt wel of het retoursignaal niet door komt . Heb je wel de retour geschikte versterker gebruikt die bij het interactieve pakket zat . Resetten helpt soms , minimaal 15 sec de stroom eraf , of alles terug stellen naar de fabrieksinstellingen . Of interactief gedeelte opnieuw instaleren in het menu . Of ff kitaro een pb sturen om het opnieuw te laten activeren ........een van de bovenstaande of meer:thumb up: .
     
  3. Randstad!

    Randstad! Forum Member

    Berichten:
    706
    Heb het sterke vermoeden dat je gelijk hebt over het niet doorkomen van het retoursignaal.

    Ga dus eerst eens zorgen dat alles aangesloten is, zoals het aangesloten hoort te zijn. Verder luistert Itv erg nauw: zodra er 1 stekkertje niet 100% goed zit, heb je problemen. Heb je wel een goede HDMI of scartkabel in gebruik?
     
  4. Ocean11

    Ocean11 New Member

    Berichten:
    2
    Volgens mij wordt het retoursignaal getest tijdens de installatie van iTV. Was de installatie succesvol dan zou het retoursignaal ook moeten werken..
    Je kunt het ook checken door te kijken of je tot de overzichten met films kunt komen. Die kun je nl alleen zien als daar via de box en het retoursignaal naar toe hebt kunnen navigeren.
     
  5. Kitaro1

    Kitaro1 Forum Member

    Berichten:
    328
    Check ook of de status interactieve televisie op geactiveerd staat en of je een serving area krijgt toegewezen. Dit vind je in het menu bij Instellingen/Info --> Blauwe toets --> Status interactieve televisie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina