1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen geluid met Samsung DCB-9401R decoder.

Discussie in 'Samsung DCB-9401R' gestart door blije1986, 31 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ik maak gebruik van de DCB-9401R. Deze is voor het beeld d.m.v. een scart kabel aangesloten op mijn tv en d.m.v. een optische kabel aangesloten op mijn Bose 1-2-3- systeem. Hierdoor hoor ik het geluid dus via mijn Bose speakers. Het komt echter met grote regelmaat voor dat bij het zappen het geluid weg valt en niet meer terugkeert. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

    Peter
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Valt het geluid dan zowel via scart als via optisch weg? Ook al een keer je Samsung terug gezet naar de fabrieksinstellingen en heb je de laatste softwareversie erin zitten?
     
  3. hoi hier het zelfde probleem
    probeer dit eens stekker uit de stroom van de decoder
    kaart er uit halen 10 seconden wachten stekker erin wachten dat hij om de smartcard vraagt en dan de card terug stoppen
    zou het geluid terug moeten zijn
    dit gebeurt regelmatig bij deze samsung decoder:rolleyes:
     
  4. Nou, de mijne heeft nu ruim een maand zonder spanning gestaan, maar dan nog krijg ik er nu nog steeds geen geluid uit.
     
  5. als in het menu bij audio het geluid is ingesteld op digitaal werkt het geluid niet op de duitse zenders bij anoloog geluid wel misschien een tip.:giveup:
     
  6. Ik heb dit ding al 4 jaar en het geluid is bij mij nog nooit weggevallen. Zo zie je maar weer hoe gebruikerservaringen uiteen kunnen lopen. Dat geldt trouwens voor alle door Ziggo 'gecertificeerde' spullen. In het Engels betekent certified ook, 'krankzinnig, geschift'. Zouden ze dat bedoelen met certificatie?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina