1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Windows 7

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door z0p!, 31 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat ik in het hele verhaal mis is het resetten van het modem na het aansluiten van een nieuw apparaat. Mogelijk dat dat de oorzaak was...
     
  2. Dat had ik al ik denk 200 keer geprobeerd... Want dat moest ik de eerste keer ook doen voor de netbook die ik erop aansloot (want die deed het niet in 1 keer), dus ik dacht dat moet voor de pc vast ook... Dus dat deed ik... maar niets. Dus paar uurtjes gewacht en nog steeds niets, dus ik dacht nog maar eens (etc. etc.). Ik had hem ook nog geprobeerd te resetten maar ook dat werkte niet...

    Ik weet nog steeds niet wat het precies was, maar ik was heel ff spel aan't spelen en toen hoorde ik ineens msn toontjes :p.
     
  3. Van de zelfde support pagina :)

    Wel humor kennelijk heb je dus een versie die er een beetje tussen in zweeft :) .
     
  4. Grappig, ik krijg de NL support pagina (NL windows in gebruik) en daar staat die opmerking niet bij :?
     
  5. Engels staat bij mij als 1ste taalkeuze.

    Ik heb een gloeiende hekel aan nederlands voor het gebruik van de computer ;) .
     
  6. Idd, maar internet werkt nog steeds... Nadat ik gister wel een storing had, maar die was vannochtend voorbij.

    Voor mensen die dit lezen:
    Als het lampje van Link & Telefonie 1 knipperen is er een storing (aldus de ziggo medewerker)...
     
  7. Wel al voor studenten en scholen via MSDN-AA en Devellopers. Alleen nog niet in de winkel. Maar dat bedoelde je natuurlijk ook. :thumb up:
     
  8. En voor alle partners van MS en alle volume license klanten. Eigenlijk dus de volledige zakelijke markt.
     
  9. Om precies te zijn :
    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina