1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Neusgaten uit.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door kustlijn, 31 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het komt zo langzamerhand mijn neusgaten uit.
    Nu kan ik wederom niet in mijn email acount.
    Ik krijg te lezen:
    Let op: Log altijd in met je volledige e-mailadres van Ziggo. Bijvoorbeeld jdevries@ziggo.nl

    Ik weet zeker dat ik dit steeds doe.
    Maar ik kom sedert een half uur niet meer ingelogd.


    Ik heb best vaak last dat ik om wat voor reden dan ook, mijn emails niet kan lezen/schrijven.

    Of de pagina laad vreselijk langzaam of geheel niet.
    Ik krijg het bovenstaande te lezen.
    Of de website gaat bij het sluiten van een email ook maar weer eens dicht


    Ik kan natuurlijk nu alles doen met Gmail, maar daar heb ik Ziggo niet voor.
    Ik mag verwachten dat het functioneert.
    Daar betaal ik dan ook (goed) voor.

    Ik heb bovenstaande klachten niet alleen op mijn computer thuis, maar op meer computers elders.

    Ook had ik tot een paar weken veel last dat de email pagina na een korte termijn inactief werdt.
    Ik was vaak niet eens in staat om een wat langere email te schrijven.
    Dat schrijven lukte wel, maar het versturen niet.
    Ook het bericht copieeren lukte dan niet meer.
    Gevolg:Weg bericht.
    Ik schreef dan het bericht eerst maar weer eens in Word.
    Heden gaat het weer (even?) goed.


    Ziggo schijnt niet in staat te zijn om eens een goed werkend product te leveren.:censored:
     
  2. gekeken op storing site ? Klacht ingediend ? Wel vragen om ticket nummer dan weet je zeker dat het genoteerd word. Word vaak vergeten.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. Ik heb niets als storing gezien.
    Ik merk wel, dat van de drie email adressen er twee niet functioneren.
    Ik heb nog geen klacht ingedient, wellicht niet handig.
    Maar ik heb daarmee zeer slechte ervaringen bij Ziggo.
    Keer op keer werdt steeds de schuld bij mij gelegt.
    Uiteindelijk bleek de fout steeds bij Ziggo (Multikabel) te liggen.
    Ik zie er tegen op, om dat wederom mee te maken.

    Maar ja....het zal wel weer moeten.

    Van dat ticket nummer wist ik ook niets.
    Bedankt
     
  4. Ik zou mijn wachtwoord moeten veranderen.
    Hioezo? Waarom?
    Daarbij lees ik:Log altijd in met je volledige e-mailadres
    Maar goed, wachtwoord veranderen?

    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring sinds zaterdag 29 augustus 10.05 uur
    Op dit moment zijn er problemen bij het wijzigen van wachtwoorden op onze website www.ziggo.nl
    Hierdoor is het tijdelijk niet mogelijk wachtwoorden te wijzigen.
    Het probleem is bij ons bekend. We werken aan de oplossing.
    Onze excuses voor het ongemak.

    :no:
     
  5. Zoals gewoonlijk lag het niet aan deze kant.
    Nu om 17:24 werkt het weer.
    Het heeft er wel een middag uit gelegen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina