1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

overstappen, afgesloten, geen nieuwe ontvanger

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Milou, 31 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. overgestapt naar alles-in-in, afgesloten, geen nieuwe ontvanger

    Eind juli zijn wij overgestapt naar alles-in-1-plus (eerst hadden we apart digitale tv en internet).

    Op 11 augustus zou het abonnement ingaan, hiervan is ook netjes bevestiging ontvangen. Het oude abonnement zou 31 augustus vervallen.
    Tot op heden hebben wij geen digitale ontvanger of smartcard ontvangen, maar wel een nieuw modem gehad. Na een aantal maal bellen wordt telkens gezegd: "Hij moet een deze dagen komen".

    Het vorige digitale tv abonnement is sinds vanacht 0:00 uur afgesloten, "preview periode verlopen". Na gebeld te hebben met Ziggo wordt er nu gezegd dat het nog wel een week kan duren voor er een ontvanger gestuurd wordt.

    Bvd,
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2009
  2. Toen ik overging naar alles in 1 ben ik gewoon mijn oude kaart blijven gebruiken, de nieuwe heb ik gebruikt tijdens de preview periode, maar is nu 'dood'
    Heb je je oude abonnement opgezegd? Bij mij is het gewoon omgezet naar alles in 1.
    En de nieuwe ontvanger, daar moest ik ongeveer 6 weken op wachten volgens de papieren, maar die had ik zo ongeveer na 4 weken.
     
  3. Toen wij zijn verhuisd hadden wij allebei apart een abonnement, 1 voor internet en 1 voor tv. Deze wilden wij nu samenvoegen tot 1 alles-in-1-plus pakket, daarvoor moest het tv-abonnement worden opgezegd.
    Op de naam van mijn vriend is toen het alles-in-1-pakket aangevraagd, hierbij zou ook een installatiepakket voor digitale televisie zijn. In de papieren stond dat de levering binnen 2 weken door TNT zou worden afgeleverd.
     
  4. Okee op die manier.
    Misschien kan je je oude kaart opnieuw activeren (via website of telefoon)
    En de nieuwe decoder+kaart, Ziggo had (of heeft nog) een levering probleem met de nieuwe decoders.
     
  5. Heb het zelfde probleem gehad. Zie mijn post van vandaag 2 sep "Overstap gemaakt"... Ik heb uiteindelijk drie weken zonder telefoon gezeten....
     
  6. ik heb ook zelfde probleem .veel keer gebeld maar krijg nogsteeds geen antwoord .internet al 2weken aangesloten maar open een website is drama soms duur 10 min terwij ik een alles in 1 plus abo heb .digitaal ontvang krijg nog niet ,telefoon werkt niet .ik ben zeer teleurgesteld nou ben ik van plan om weg te gaan na nog geen 1 maand bij ziggo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina