1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Klanten"service" onbereikbaar en tarief Helpdesk

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Eotaxin, 30 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. pcvroon

    pcvroon Forum Member

    Berichten:
    37
    Gister was de wachttijd, na die mededeling dat het lang kon duren 1 minuut.
     
  2. Opteron-pv

    Opteron-pv Forum Member

    Berichten:
    433
    Je bedoelt te zeggen dat ze dat bandje met dat het erg lang gaat duren gewoon misbruiken ?
     
  3. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Dan heb je mazzel

    Ik heb kort geleden dik 35 min in de wacht gestaan.

    Kreeg mail dat ik me modem moest activeren en oude modem binnen 14 dagen moest retoureren

    Ik had de nieuwe modem nog niet (nog steeds niet) en dacht ff bellen voordat ze me oude deactiveren
     
  4. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    word tijd dat ze een wachttijd lijst op de site zetten. Hadden ze vroeger ook bij multikabel. Maar toen was het een klanten service en nu een help desk. Maar had ze vorige week ook gebeld voor iets. Kreeg dat standaard bandje en nog geen 3 minuten later iemand aan de lijn. Dat is wel altijd effe schrikken dan.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  5. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Er zijn nog 100 gefrusteerde wachtenden voor u :schater:
     
  6. bach

    bach Forum Member

    Berichten:
    12
    wachttijden

    Ik vind dat ook absurt ,de eerste uren zijn we niet bereikbaar wegens te druk ,dat kreeg ik ook te horen dat zegt al veel over de kwaliteit van Ziggo wat ben ik blij dat ik internet van KPN heb ook al is het duurder
     
  7. razoon

    razoon Forum Member

    Berichten:
    31
    Tarief helpdesk (0.10/min, GSM) betalen als het probleem bij Ziggo ligt?

    Als er een Ziggo-monteur bij je aan de deur komt en het probleem ligt bij jou, dan moet je voorrijkosten betalen. Zo vertelde de helpdesk mij.

    Oookay....maar als het probleem bij Ziggo ligt, dan lijkt het mij eerlijk genoeg dat Ziggo ook de telefoonkosten voor zich neemt.
    Vooral bij bellen met GSM omdat de telefoonlijn het niet doet.

    Eerlijk is eerlijk.
     
  8. z0p!

    z0p! Forum Member

    Berichten:
    19
    Ik bedoel te zeggen dat dat het enige is wat ik tot nu toe irritant vind aan de HD....:thumb up:
     
  9. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    Als je een klacht indiend worden die kosten ook bijna altijd vergoed... Niks aan de hand dus ;)
     
  10. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Heb ivm telefonie (nieuwe aansluiting AI1 extra) veel telefoontjes moeten plegen met Ziggo. Totaal stond op de rekening 12 Euro aan belkosten.
    Contact gezocht met de HD en kreeg netjes het bericht dat de belkosten gecrediteerd zouden worden op de volgende factuur.
    Even afwachten of dit ook gedaan wordt maar de eerste indruk is goed.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina