1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Klanten"service" onbereikbaar en tarief Helpdesk

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Eotaxin, 30 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eotaxin

    Eotaxin New Member

    Berichten:
    4
    Ik probeer al dagen de klantenservice van Ziggo te bereiken, maar krijg steeds een bandje dat de wachttijden te lang zijn en dat je het beter later nog een keer kunt proberen...

    Kunnen ze voor de 65 euro die ik per maand betaal niet wat extra mensen achter de telefoon zetten? Je betaalt ook al 10 cent/minuut+de kosten voor je mobiele telefoon....

    SCHANDALIG!
     
  2. Ziggoetoo

    Ziggoetoo Forum Member

    Berichten:
    71
    Je hebt alles in 1.

    Waarom bel je niet met de vaste telefoon? Dat is 10 keer goedkoper dan met mobiele telefoon...
     
  3. Eotaxin

    Eotaxin New Member

    Berichten:
    4
    Ik heb dus ook Ziggo telefonie...Dat doet het niet als het nieuwe modem is aangesloten, wat waarschijnlijk nodig is zodra je ze WEL aan de lijn krijgt...

    Heb het inmiddels via de email en klachten formulier geprobeerd, we wachten af...
     
  4. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Dit is een punt waar Ziggo niets aan kan doen.
     
  5. Eotaxin

    Eotaxin New Member

    Berichten:
    4
    Wat dacht je van een gratis nummer??

    Zou de helpdesk (die je vnl belt als er weer iets fout aan de kant van Ziggo zit) niet bij mijn dure abonnement inbegrepen moeten zitten?
     
  6. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Precies. abbo is al duur genoeg en dan nog lange wachttijden en amper reacties op je vragen via het formulier.

    hanteer gewoon lokaal tarief pfff .
     
  7. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Je krijgt waarvoor je betaald. Hetgeen Ziggo terug krijgt voor de helpdesk met die 10ct/minuut is een druppel op een hele grote gloeiende plaat.

    Korte samenvatting/beargumentering;
    * Het overeind houden van een helpdesk kost enorme sommen met geld. Bedragen die bij lange na niet terug verdiend worden met 10ct/minuut en is dus ook verre van kostendekkend. Alleen al het overeind houden van het nummer + achterliggende centrale kost meer per minuut.

    * Het instellen van een kleine vergoeding om het nummer te bellen werpt een kleine drempel op, wat heel veel onzin telefoontjes van Ziggo en niet-Ziggo klanten voorkomt.
     
  8. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Die drempel snap ik maar wachttijden boven de 10 min tot zelfs een half uur vindt ik ronduit schandalig
     
  9. Eotaxin

    Eotaxin New Member

    Berichten:
    4
    Vandaar ook de naam Helpdesk ipv klantenSERVICE...

    Hoewel hulp nog verder te zoeken is dan service...
     
  10. z0p!

    z0p! Forum Member

    Berichten:
    19
    Ik snap er niets van. Ik heb de afgelopen weken een aantal keer met de 'helpdesk' moeten bellen.. Maar ik heb eigenlijk nooit langer dan 6 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg, ik werd alleen helemaal gestoord van elke keer dat ellelange verhaal vooraf door die computer van ze...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina