1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Regio Den Haag

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door cra1n, 29 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste leden,

    Graag zou ik willen weten of het internet en telefoon in de regio Den Haag goed verloopt, zijn er veel storingen?

    Zodra het goed loopt, denk ik erover over te stappen naar Ziggo.

    Bedankt,
     
  2. Ik zit in Rijswijk, en alles loopt als een trein hier.
     
  3. Begrijp het even niet. Je hebt toch al een Alles-in-1-Extra bij Ziggo?

    Woon ook in Rijswijk, gemiddeld 2x per jaar een kort durende storing.
     
  4. Dat verloopt hier gewoon goed, geen bijzonderheden.
     
  5. Ik woon dan aan de goede kant van Rijswijk. Postcode-gebied 2286 is wat internet betreft behoorlijk storingsvrij. Ik heb dit jaar 1x een storing gehad.
     
  6. Ok bedankt voor de reacties... wel vreemd dat mijn schoonmoeder (zij heeft helemaal geen ervaring met allerlei internet, telefoon,.... ) heeft verteld dat zij van anderen hebben gehoord dat Ziggo telefoon regelmatig storing hebben, daarom dat de meeste klanten bij KPN blijven.

    Of het waar is weet ik niet, zij vertrouwt op mijn beslissing, vandaar dat ik zeker moet weten. Uit onderzoek blijkt dat alles in 1 pakket goedkoper is dan losse pakket zoals ziggo tv, ziggo internet en kpn telefoon.

    De postcode van schoonmoeder is 2563.
     
  7. Woon ook in 2286:lol:

    Heb in Den Haag in postcodegebied 2564 en 2565 gewoond, geen problemen. Ken nog aardig wat mensen in die regio, ook geen problemen.
     
  8. alleen maar ellende gekend met Ziggo in Den Haag. Soms denk ik dat ik nu zoveel ellende gehad heb, dat het nu in de toekomst goed moet gaan, maar deze hoop vervliegt weer snel. Wanneer zal het een keer wel goed gaan met Ziggo in Den Haag ?
     
  9. @bezoeker: lees in een ander topic dat je modem wel goed werkt als je de router er tussen uit haalt. Probleem ligt dan niet bij Ziggo.

    Misschien eens een goede router kopen?

    Zie dat je het ook iedere keer hebt over het feit dat je het nieuwe modem nog niet hebt. Die krijg je ook niet bij jouw abo.
     
  10. No problems hier :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina