1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 29 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de brief ontvangen, waarin ze wel een ruime marge nemen, maar verder nog niets ontvangen.
    Dat zal nog wel ff duren neem ik aan, anders valt het altijd tegen ;)

    Ik neem aan dat je geen Arris hebt gehad?

    Hier in de straat behalve de mensen van de reggefiber (glasvezel) alles rustig...

    7534 Enschede
     
  2. Mijn vraag was verstuurd op 6 september, een paar uur geleden heb ik een antwoord gekregen. Is blijkbaar druk bij de vraagbalie.

    Het antwoord komt er op neer dat er sinds begin september weer een voorraad ED3 modems is en dat deze nu worden verzonden naar de klanten. Ze verwachten dat ik er snel één zal ontvangen, als dat ondertussen niet al gebeurd is.

    Vanaf dit moment ben ik dus in blijde verwachting! :mrgreen:
     
  3. Op zondag?
     
  4. Tja ... ik wacht ook nog steeds
     
  5. Dat is grappig! Ik had vorige week contact met een ook zeer vriendelijke dame bij de helpdesk. Zij vertelde me juist dat de oude klanten voorrang kregen omdat zij 'er langer op zitten te wachten'.

    Uiteindelijk heb ook ik nog steeds geen nieuw modem. Nog twee weken te gaan, kijken of er dan iets gebeurt/gebeurd is.
     
  6. Nou, ik ben heel erg benieuw of ze dat mbt 'oude klanten = streepje voor' inderdaad zullen waarmaken. Ik ben ook zo eentje, en als AiE-Extra klant nu nog steeds zonder een nieuw Docsis3 modem. :cry:

    Als gebaar zouden we bijv. deze maand van Ziggo vermindering van het AiE-Extra abo naar het AiE-Plus niveau moeten krijgen. En/of stevige committent dat de volgende AiE-Extra snelheidsverhoging (80Mbps) als eerste ontvangen.
     

  7. 7535 Enschede.

    Heb al 10 jaar @home/Ziggo (eigenlijk vanaf het begin dat @home hier begon)
    10 jaar geen klachten en problemen.
    10 jaar mijn rekeningen keurig op tijd betaald,
    maar nog steeds geen nieuwe modem, wel de brief/mail gehad :confused::-(:cry:.

    Glasvezel aansluiting is hier al een half jaar in huis aanwezig,
    als ik aan de eind van de maand geen modem heb, stap ik over naar glasvezel.
     


  8. Ja idd.:wink:
    Zijn in de hoofdzaak Polen, die werken in het weekend.
    Dat was tenminste een half jaar geleden hier wel het geval.
     
  9. Voor diegene die - net als ondergetekende - nog geen DOCSIS3 modem hebben terwijl ze wel een AIE extra abonnement hebben:

    Verleden week heb ik via het Ziggo webteam contactformulier (https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam) een vraag gesteld aangaande het uitblijven van het modem. Gisteren werd ik door Ziggo hierover gebeld.

    Voorstel van Ziggo was om een monteur langs te sturen met een DOCSIS3 modem, deze afspraak staat nu gepland voor volgende week. Mocht het modem met de reguliere verzending eerder komen (alsof dat nog zal gebeuren :wink:) dan kan de monteur weer afgebeld worden.

    Lijkt mij dat als dit voor mij geregeld kan worden dat dit ook bij andere 'modemloze' zou moeten kunnen.

    Zie maar wat je met bovenstaande info doet, persoonlijk vind ik het een hele nette actie van Ziggo. :thumb up:

    Renatus (aka ondergetekende)
     
  10. Nog steeds geen modem

    Ondanks alle toezeggingen van Ziggo nog steeds geen modem ontvangen.
    Binnen 10 werkdagen wordt er gezegd, wacht nual vanaf 7 augustus.

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :oops:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina