1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 29 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. reflex

    reflex Forum Member

    Berichten:
    30
    En ja hoor....

    Ik kom net thuis en wat ligt er op de mat.
    Een brief van ziggo met daar in de melding dat in de loop van september ze het modem "verwachten" uit te leveren.
    Ook dit zal wel weer niet gaan lukken en ik begin ondertussen ook spuugziek van ziggo en zijn manier met omgang met klanten te worden!

    Vorig jaar september ging er iets mis met de migratie van @home naar ziggo, en dit heeft tot februari geduurt voordat dat opgelost was en nu dit weer!
    En ondertussen wel betalen voor iets dat aales in 1 Plus klanten voor 15 euro minder ook krijgen!

    Wordt tijd dat de manager marketing en communicatie de laan uit wordt gestuurd en ook de manager klantenservice want die afdeling heeft nog nooit iets goed gedaan!
     
  2. @ziggo

    @ziggo Forum Member

    Berichten:
    60
    7521, Geen brief, geen mail, geen modem.
    Afwachten maar....:?
     
  3. aaargh

    aaargh Forum Member

    Berichten:
    465
    Hier ook Enschede, vandaag wel een brief dat het langer duurt en het 'ergens in september' komt ... terwijl gisteren een helldesk medewerker me nog vertelde dat alle modems de deur uit waren en er toch echt heel binnenkort eentje mijn kant op zou moeten komen. Niet dus, zoveelste valse belofte. :censored:

    Deze brief was voor mij DE druppel, met de brief in de hand boos naar de "Ziggo Helpt" bus gereden die toevallig in Enschede staat om daar verhaal te halen, niet dat ik verwachtte dat ze iets konden doen maar ik wilde op z'n minst de kans om ze in hun gezicht te vertellen wat ik van hun gepruts denk.

    Bij de bus aangekomen rustig het verhaal uitgelegd en de medewerker trok zich even terug in de bus om te kijken wat ie kon doen... ik was al voorbereid op het zoveelste lulverhaal maar geheel tegen verwachting in kwam de Ziggo medewerker de buis uit lopen met.... een DOCSIS 3 modem in z'n handen! kreeg 'm zo mee, geen gezeur, direct geregeld! Thuis nog ff de helpdesk moeten bellen voor activatie en in no-time alles werkend.

    Na alle ellende eindelijk een positieve ervaring met Ziggo! Hulde voor de Ziggo-bus! :thankyou:

    Nu de rest van jullie klantenservice team nog upgraden :thumb up:
     
  4. bjorn1976

    bjorn1976 Forum Member

    Berichten:
    54
    geluksvogel
    :mrgreen:
     
  5. reflex

    reflex Forum Member

    Berichten:
    30
    Dat wordt dinsdag met z'n allen naar het van heeckplein!
    Laten ze maar een vrachtwagen modems klaarzetten hoor!
    Ik heb btw, de klachtbrief met daarin de terugvordering van het te hoge abbonementsgeld (ai1plus is even snel maar 15 euro goedkoper) al weg naar ze!
     
  6. aaargh

    aaargh Forum Member

    Berichten:
    465
    Geluk dwing je af. :oyeah:
     
  7. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Mazzelaar. :mrgreen:
     
  8. TV Smurf

    TV Smurf Forum Member

    Berichten:
    286
    5071 wel een brief vandaag. Dan krijg je de brief maandag wel. Wees blij dat je geen Docsis 3 problemen hebt. Kennelijk zitten er in die Arris modem 9 stevige problemen. Persoonlijk heb ik dus liever dat die eerst opgelost zijn - ik lees dat er binnenkort een nieuwe firmware voor het ding is - dan met rare snelheden of veel erger, met slechte telefonie te zitten. :thumb up:
     
  9. aaargh

    aaargh Forum Member

    Berichten:
    465
    Slechte telefonie boeit mij totaal niet, gebruik ik helemaal niet. Enige reden dat ik dat erbij heb is dat alles-in-1 de snelste optie is en daar zit dus telefoon bij.
     
  10. volkoren

    volkoren Forum Member

    Berichten:
    89
    Dat is wel een heel cool verhaal :mrgreen: Daar zet ik zelfs mijn vraagtekens bij, of dat wel zo maar kan. Krijg je dan straks niet een modem dubbel?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina