1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 29 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Piere hier een Arris ook in voorburg en rete stabiel en rete snel haal met nieuws groepen 49.9 mbit down en 4,8 mbit up
     
  2. Met mijn Arris modem heb ik ook geen problemen. Het Ubee modem geeft problemen. En aangezien er heel veel mensen dat modem hebben zal Ziggo toch iets voor deze mensen moeten doen. En het merkwaardige is, dat alle monteurs zeggen dat het Arris modem niet meer wordt afgegeven, alleen nog maar het Ubee. Dit in verband met de toekomste verhogingen. Zou het Arris modem niet geschikt worden geacht door Ziggo om de toekomste verhogingen aan te kunnen misschien? Als dat zo is, dan begint de ellende voor veel Arris gebruikers opnieuw, denk ik. Van Ziggo hoor je niets hierover.
     
  3. Geen idee maar zijn beide docsis 3.0 dus die zullen beide toch wel de verhogingen moeten aan kunnen
    Kan zijn dat de ubee beter vooradig is dan de arris dat zou wel kunnen
     
  4. Net weer eens gebeld met ziggo (als ik hem deze week niet zou krijgen zou er een monteur komen), en dit keer konden ze me vertellen dat het pakketje onderweg was met tnt en dat het op 6-10-2009 aan zou komen. Ben benieuwd... heb zo het vermoeden dat iemand het nu pas heeft doorgegeven aan de goede afdeling, lijkt me sterk dat een pakketje een paar dagen onderweg is. Maar goed we blijven hopen :wink:
     
  5. We hopen met je mee :)
     
  6. Een ding valt mee.. ze hebben sinds juli geen facturen meer gestuurd, en geen geld afgeboekt terwijl ze een automatisch incasso hebben.
     
  7. Vol verbazing en tegen alle berichten in stond TNT voor de deur vandaag.

    Eindelijk, ik heb mijn modem...nu nog activeren. Helaas geen brief ontvangen, maar de jongers van Helpdesk hielpen mij perfect.
    10 minuten later was ik online en.......resultaat

    [​IMG]

    Denk dat ik niet mag klagen in Utrecht, postcode gebied 3561

    Ik heb nual een geweldig weekend

    :pompom::pompom::applause::applause::giveup::frons::frons:
     
  8. Nou gister nog maar eens gebeld. Ik moet hem volgende week verwachten. Maar ja volgende week kan ik er weer heen bellen natuurlijk.
     
  9. pak eens speedtest.bbned.nl end ownload het 100mb bestand eens

    Ik heb gemerkt dat speedtest.net niet altijd goeie resultaten geeft terwijl bbned dat dan weer wel doet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina