1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 29 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geloof je het zelf. Mij is in de afgelopen 2 en een halve maand al 5 keer beloofd dat het modem echt binnen een paar dagen opgestuurd gaat worden. Het maakt mij allemaal niet uit dat iets anders loopt dan van te voren wordt gedacht, maar communiceer daar dan duidelijk er eerlijk over. Nu worden er verwachtingen gewekt die men vaak zonder bericht niet na komt.
    "Doen wat je zegt, en zeggen wat je doet"
     
  2. Als ik dit allemaal lees denk ik:" Waarom niet verzamelen bij Ziggo in Groningen voor de deur. Wat een ellende en blijkbaar kan het allemaal.
    Ik begrijp het niet.
    Als commercieel bedrijf zorg je toch dat je de zaken goed voor elkaar hebt?
     
  3. Het nieuwe modem is hier (Tilburg) vrijdag binnengekomen en ik heb het zojuist volgens de procedure geactiveerd. Snelheid en functionaliteit lijken helemaal in orde.

    Ik hoop dat het geduld van de resterende wachtenden ook spoedig beloond mag worden.
     
  4. Ietsje verderop in Tilburg nog niets ontvangen helaas. :cry: Geen brief, geen e-mail, helemaal niets.

    Mijn Ai1-E is rond 11 juli aangesloten. Had stiekum gehoopt dat het direct 50Mb/s zou zijn, maar nu eind september nog altijd niets.

    Ziggo doet zijn naam eer aan qua communicatie naar zijn klanten.

    Over de verbinding heb ik geen klachten btw. Die is betrouwbaar tot op heden en zeker sneller dan de Tele2 20Mb/s die ik had.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2009
  5. Ik heb 2 maanden korting gehad ;)
    Ik heb van het webteam begrepen dat het zelfs tot oktober kan duren

    Er is gewoon vertraging en tja communicatie is erg slecht bij ziggo maarja dat wisten we al ;)

    Ik heb nog geen modem
    Geen brief
    Alleen contact via mail

    En inmiddels diverse verschillende antwoorden
     
  6. Nou week 40 is al begonnen. Heeft er iemand sinds kort al een modem binnen?
     
  7. Vorige week donderdag Ubee modem ontvangen. Internet werkt perfect, alleen telefoon doet het vaak niet....
     
  8. Nou, na een keer of 10 bellen, 2x midden in het gesprek opgehangen te zijn en vandaag eindelijk iemand die verder denkt: morgen komt een monteur langs om mijn modem om te ruilen. Er stond geen bestelling in het systeem :(

    De reden erachter is waarschijnlijk dat ik begin juli mijn abonnement heb aangevraagd, maar dat er toen de lijst met te verzenden modems al is opgesteld. Ik kreeg dus het Motorolamodem, maar vanaf morgen (tussen 17:00u en 22:00u) komt er dus iemand omruilen én installeren! :pompom::thankyou:

    Wel een opvallende opmerking die ik hoorde van de Ziggodame: er zijn 5 steden (waaronder volgens mij Tilburg) waar er geen nieuwe modems geleverd worden. Nieuwegein (mijn dorpje) hoort daar niet bij.
     
  9. Problemen mer DOCIS 3 modems

    Heb gisteren bericht ontvangen van Ziggo dat zijn de modems niet meer uit leveren, niet eerder dan dat de problemen zijn opgelost....

    Lees citaat:

    Naar verwachting sturen wij binnen 10 dagen het modem op. Dit heeft mijn collega u gestuurd. Helaas is het ons niet gelukt dit bij u te realiseren. Wij hebben op dit moment met de nieuwe modems ook problemen. U bent op dit moment nog beter af met het oude modem. Zodra de problemen met het nieuw modem opgelost zijn, zullen wij deze toesturen.


    :schater::schater::schater::schater::schater:
     
  10. Dit kan écht niet in officiële correspondentie. :schater: Je kunt Ziggi toch niet meer serieus nemen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina