1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Internet storing

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Hennie de Man, 28 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanet

    Jeanet New Member

    Berichten:
    1
    zelfde probleem

    Ik heb hetzelfde probleem, maar alleen voor secundaire e-mailadressen die pas zijn aangemaakt. Als ik mijn mailprogramma (Mail, Apple) instel op een secundair account, dan krijg ik ook pop-ups met een melding dat het wachtwoord niet wordt herkend. Ik kan ook op webmail niet inloggen met de secundaire accounts. Wel met mijn hoofdaccount. Maar mailen vanuit mijn eigen mailprogramma werkt voor geen enkel mailadres.

    Ziggo zegt dat er al sinds zaterdag in mijn postcodegebied problemen zijn met het veranderen van wachtwoorden. Als je gaat bellen krijg je de mededeling dat mailen momenteel niet mogelijk is. En al een paar keer heb ik eindeloos muziekjes geluisterd op 0900-1884. Dan zal er wel druk gebeld worden met Ziggo en dus wat aan de hand zijn...

    Overigens is mijn ervaring dat als je iemand aan de lijn krijgt, je vriendelijk en behulpzaam wordt geholpen. De technische dienst heeft me uitstekend geholpen met het aanmaken van een secundair account (oud e-mailadres dat ik wilde meeverhuizen naar een nieuw klantennummer). Top.
     
  2. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Ook hier ben ik eigenlijk wel benieuwd of het probleem van Hennie die Man nu opgelost is, en zo ja, wat het probleem nu is geweest.

    Jammer van die mensen die met veel poeha beginnen te klagen op een forum, maar daarna niets meer van zich laten horen.
     
  3. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Slotje dan maar? TS heeft nog niet weer gereageerd, en zal dat vast ook niet meer gaan doen. Erg jammer...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina