1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Cisco instabiel

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door nmatheij, 28 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nmatheij

    nmatheij Forum Member

    Berichten:
    25
    Ik moet minstens 1 keer per week mijn Cisco van het stroomnet halen omdat ie niets meer doet. Het beeld blijft dan zwart wat je ook doet.

    Laatst kreeg ik het getal 8 op de Cisco te zien en varieerde het beeld van blauw/zwart naar gekleurde ruis (ik weet even niet meer of het blauw of zwart was). Aan en uitzetten deed niks, zender wisselen werkte ook niet. Geen enkele knop werkte, dus ook de menu knop niet.

    Stroom er weer af, er weer op, en alles in orde inclusief iTV.

    - Wat kan ik doen om dit wellicht te verhelpen? (Stroom eraf elke week is niet echt een structurele oplossing)
    - Is mijn Cisco misschien defect? (of hebben meer mensen dit probleem) Ik heb wel gemerkt dat ie niet helemaal recht is, aangezien 1 pootje altijd in de lucht hangt op mijn kaarsrechte kast.
     
  2. Jam

    Jam Forum Member

    Berichten:
    481
    hier ook diverse problemen, wel vaker dan 1x in de week.
    soms schakelt hij zichzelf spontaan uit...

    of als ik het geluid harder wil zetten schakelt hij over naar een andere zender.
    ik heb niet eens zin om de problemen die ik ondervind allemaal te blijven typen.

    ik moet ze al meerdere malen opnieuw vertellen aan de HD, die weer over mijn bekabeling begint in eerste plaats, er zijn hier al zoveel monteurs geweest die dit hebben uitgesloten, zelfs tot in de wijkcentrale aan toe.

    ik zit echt te wachten op een goed geschreven firmware update, tot die tijd betaal ik ook niks, met goedvinden van ZIGGO.
    ik ga pas betalen als het normaal werkt.

    meer kan en wil ik er niet meer over kwijt, anders kan ik niet constructief blijven....
     
  3. Wonderwind

    Wonderwind Forum Member

    Berichten:
    9
    Zelfde probleem hier. Cisco loopt aantal keer per week vast. Stroom eraf en weer erop en probleem opgelost. Wel erg irriterend om dat telkens zo te moeten doen.
    En gisteren voor de eerste keer na twee weken gebruik: ik druk op de volumeknop en hij gaat naar een andere zender.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina