1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

preview melding Samsung HD Decoder

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door movado, 27 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Sinds een paar weken krijgen we regelmatig de melding dat onze preview periode verlopen is. Dit gebeurt niet alleen als we de TV aanzetten (onze decoder staat altijd aan), maar ook gewoon midden in een programma. Even alles uitzetten lost meestal alles wel op, maar is natuurlijk erg vervelend.

    Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat hieraan te doen zou zijn (om het probleem permanent op te lossen dan...). Voor de duidelijkheid, we hebben gewoon alle zenders en al meer dan 3 jaar, rekeningen zijn ook altijd prima op tijd betaald, dus daar kan het ook niet aan liggen... :)
     
  2. Ik heb hier ook regelmatig last van. Smartcard er uit en weer in doen helpt ook, dan hoef je de ontvanger niet te herstarten.
    Ik weet niet zeker, maar ik denk dat de chip die die kaart moet lezen in de Samsung 360 nogal overgevoelig is en dus bij het minste of geringste stofje het signaal blokkeert. :x
    Erg irritant inderdaad, vooral als je iets aan het opnemen bent. Op Nederland 1 heb je er in ieder geval nooit last van, omdat die free to air wordt doorgegeven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina