1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggowebsite werkt niet

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door marjo, 27 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Sinds een paar maanden ben ik verhuisd en heb een nieuw abbonnement. Ik kreeg ook een nieuwe gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord. Maar nu kwam ik erachter dat m'n mailadres weer een andere gebruikersnaam heeft en wachtwoord, terwijl vroeger alles hetzelfde was, ieder geval bij home! Omdat ik m'n mail niet vaak gebruik omdat ik gmail gebruik was ik m'n wachtwoorden vergeten, dus m'n klantnummer opgezocht en een nieuw wachtwoord op mijn ziggo aangevraagd, maar het werkt niet via de site. Toen ziggo gebeld, en heb een nieuw wachtwoord gekregen, maar na een uur werkt het wachtwoord nog niet. weer bellen, maar nu wordt ik gewoon weer naar de site terug verwezen, hoe moet ik daar nu terecht als de site niet werkt? Je wordt er toch wanhopig van?:sad:
     
  2. Misschien kan het nog en keer proberen misschien was er wel een storing of zo. (dit kan je checken via storing en onderhoud)
    Via mijn ziggo.

    Via het kopje wachtwoord vergeten.
    Gegevens invullen en dan krijg je als goed is een mailtje binnen met een nieuw wachtwoord. Succes.

    PS.

    Dit onderstaand stond op de website van ziggo Ik woon in postcode 3527 (daar geldt de storing dus maar zal wel voor het hele land gelden)

    Groepsstoring
    sinds donderdag 27 augustus 14.57 uur
    Op dit moment is er een vertraging bij het wijzigen van wachtwoorden op onze website www.ziggo.nl
    Hierdoor duurt het enige tijd voordat u met uw gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord, gebruik kunt maken van uw e-mail of webmail en kunt inloggen op Mijn Ziggo.
    Mocht het inloggen niet direct lukken, wijzig dan niet nogmaals uw wachtwoord.
    Het probleem is bij ons bekend. We werken aan de oplossing.
    Onze excuses voor het ongemak
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2009
  3. Ik heb nogmaals gebeld en kreeg de technische dienst, er is inderdaad een storing! Dit n.a.v. m'n klacht is het uitgeprobeerd. De storing kan tot morgen duren is me verteld, dus ik moest morgen nogmaals proberen met m'n nieuwe wsachtwoord bij m'n mail te komen:shock:
     
  4. Na een dag wachten kan ik nog steeds niet inloggen op m'n mail!!:roll:
     
  5. Deze morgen nogmaals gebeld, kreeg als voorboodschap dat de website voor het inloggen op de webmail nog steeds niet werkt!! Wachtijd op de telefoonlijn was te lang, werd meegedeeld:shock:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina