1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Verbinding verbroken na 1 minuut

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door razoon, 27 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. razoon

    razoon Forum Member

    Berichten:
    31
    Ik kan niet normaal meer bellen het laatste uur. De verbinding valt weg na ongeveer 1 minuut.
    Ook gebeurd het dat de andere kant mij niet kan horen of andersom, dat ik die kant niet hoor.
    Iemand anders hier ook last van?

    Ik woon in regio Schagen
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Heb je je modem al opnieuw laten opstarten?
     
  3. razoon

    razoon Forum Member

    Berichten:
    31
    gah, ja meerdere keren.
    Het schijnt dat het aan hun kant ligt want er hebben meerdere mensen uit Schagen een soortgelijk probleem.
     
  4. Theo61

    Theo61 Forum Member

    Berichten:
    51
    Hoe weet je dat er meerdere mensen in Schagen last van hebben? Dan wordt de prioriteit toch hoger? Is er al een monteur bij je langs geweest?
     
  5. Mickie

    Mickie Forum Member

    Berichten:
    107
    Ik heb er ook last van :oops: Internet is sinds het nieuwe modem ook niet vooruit te branden dus we wachten maar op de nieuwe firmware.
     
  6. razoon

    razoon Forum Member

    Berichten:
    31
    Ik had gebeld en ze vertelden dat er meerdere mensen last hadden van dit probleem. En dat de slechte internet verbinding dezelfde oorzaak had.

    Het probleem is inmiddels opgelost. Het lag dus aan hun kant.
    Bijna 2 dagen geduurd....

    Het vervelende is dat er veel telefoonkosten gemaakt zijn (bellen via GSM...)

    Wanneer het probleem aan hun kant ligt, zouden dit soort gesprekken m.i. gratis moeten zijn. Omdat wanneer het probleem aan jouw kant ligt, je wel de voorrij kosten kan betalen.
    Dus andersom, als het probleem aan hun kant ligt, zouden helpdeskgesprekken (vooral met GSM) gratis moeten zijn.
    Eerlijk is eerlijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina