1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waarom "extra aansluiting Radio en Televisie" bij mijn aanmelding AOI-Plus

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door michahaas, 26 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    ik heb mij vorige week via de website van Ziggo aangemeld voor alles in 1 Plus. Kosten : 49,95 en verder niets extra's geselecteerd.

    Vandaag ontvang ik de bevestigingsbrief met daarop een overzicht van abonnementen en tarieven. Daar staat een post bij met "extra aansluiting Radio en Televisie" met een maandtarief van 3,20 euro!

    Ik heb het bestelproces op de website nog eens doorlopen en ik zie niet eens een optie voor een "extra aansluiting Radio en Televisie"

    Weet iemand hoe dit komt? Hoe kom ik van die kosten af?
    Ik heb al jaren analoge TV in verschillende kamers, dus snap niet waarom een extra aansluiting nodig zou zijn.

    groeten
    Micha
     
  2. Die analoge TV, heb je die ook van Ziggo gehad???
     
  3. Inderdaad analoge TV van Ziggo! Al jaren...
     
  4. Waarom staat er bij jouw lokatie dan Oegstgeest en dan de concurrent UPC?
    Als je voor Ziggo een Casema-klant bent geweest, dan zou ik toch ff een belletje doen. Ergens wordt een fout gemaakt.
     
  5. Ik had analoge TV bij Casema, en UPC bood via Chello ADSL aan voor gebruikers buiten het UPC gebied. Dat was 2 jaar geleden een mooie aanbieding (20Mbit voor 30,- incl telefonie)

    Nu stop UPC met het aanbieden van ADSL en leek Ziggo mij
    een mooi alternatief.

    De fout zit hem in de aanvraag van 'alles in een Plus'. Blijkbaar
    denkt men bij Ziggo dat ik een extra tv/radio aasluiting wil, terwijl
    dat via internet niet eens te selecteren is.

    Raar....en ik zit straks met extra kosten.

    Bellen lijkt het beste. De verkooplijn gaf in ieder geval al
    een menukeuze door die er niet eens was....

    Maandag komt de monteur, hoop ik....
     
  6. Je moet de klantenservice bellen en het TV-gedeelte laten corriceren.
    Als je "Alles-in-1 Plus" hebt besteld zonder extra digitale zenderpakketten, dan moet je € 49,95 p/m gaan betalen en geen cent meer. Bedrag kan hoger zijn ivm je telefonie.
     
  7. Uiteindelijk blijkt dat er op mijn adres ooit een tweede aansluiting is gemaakt. Daarom kwam er een extra bedrag op de rekening.

    Volgens de helpdesk wordt dit gecorrigeerd.

    Ondertussen heb ik Alles in een Plus, alleen kan ik al bijna een week niet gebeld worden. Volgens de helpdesk wordt hier ook aan gewerkt...
    De snelheid valt zeker mee, alleen is de nieuwsgroepenserver niet op
    volle snelheid te benaderen.

    Al met al nog geen vlekkeloze overstap.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina