1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 42pfl7404/H12

    Ik heb een 42pfl7404/H12 gekocht bij de mediamarkt, er werd mij verteld dat die werkt met de cam.
    Alle berichten hier lezend twijfel ik of ik zo'n ding moet kopen voor digitale tv, niet wetend of het wel gaat werken.
    De verkoper van de mediamarkt had een lijst waar deze tv bijstond voor gecertificeerde toestellen:!:
    weet iemand of dit gaat werken??
    alvast bedankt......

    via de mail dit bericht van ziggo gekregen:
    Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

    Met een ingebouwde decoder in combinatie met een CI+ module heeft u geen losse digitale ontvanger meer nodig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2009
  2. >Met een ingebouwde decoder in combinatie met een CI+ module heeft u >geen losse digitale ontvanger meer nodig.


    Weer zo'n lekker 'Amerikaans' antwoord' waar je niets aan hebt. Zoek even bij de andere thread over tv's die wel of niet werken met een kaart. Even zoeken op je typenummer.
     
  3. vd week nieuwe upgrade

    heb net vernomen van een philips meedewerker tijdens de chat dat er voor eind septemper een nieuwe software upgrade beschikbaar komt die het authentatie probleem oplost dus deze week moet het gaan werken.
     
  4. Dus zal nog even geduld moeten hebben om mijn PFL8404/12 via CI+ aan de praat te krijgen?
     
  5. ci+ /42pfl7404/H12

    met philips gechat, word je niet wijzer van, maar idd eind september een verwachtte update........

    Welkom bij Philips Chat, u chat met ***. Hoe kan ik u helpen?
    ***: Een goedemiddag
    Bezoeker: ik heb een tv met cam module maar het werkt niet
    Bezoeker: goedemiddag trouwens
    ***: Wat is het model nummer en wie is uw provider?
    Bezoeker: het is een 7404/12 en ziggo is de provider
    ***: Ziggo en Philips werken gezamelijk aan de certificering van de Philips CI+ TV sets. Op dit moment zijn deze sets alleen CI+ gecertificeerd, maar nog niet door Ziggo gecertificeerd.

    Nog voor eind september verwacht Philips een software update uit te brengen waarin een aantal problemen worden aangepakt. o.a. het blijven hangen van de authenticatie.

    Per oktober 2009 hopen we de nog openstaande punten opgelost te hebben. Exacte datum kunnen we nog niet zeggen, we verwachten daar begin oktober meer zicht op te hebben
    Bezoeker: het scherm blijft staan op authenticatie 20%
    Bezoeker: bij de media markt zeiden ze dat het gegarandeerd zou werken?
    ***: Ik moet u helaas terug verwijzen naar de eerdere statement.


    Bezoeker: oke dank u, nog een vraagje, kan ik de software met de tijd via usb en een apple computer updaten?
    ***: Wijhebben geen info of de Apple computer dit zal ondersteunen.
    Bezoeker: dus hoe zou ik het dan moeten updaten als de nieuwesoftware beschikbaar is?
    Wella: mogelijk word de software update doorgestuurd via NetTV maar daar hebebn wij nog geen info over. Ik raad u aan om nog even geduld te hebben

    Mijn excuses
    Bezoeker: maar is de 7404/12 een netTv dan?
    ***: Wat is de inch maat?
    Bezoeker: 42
    ***: Ik zie dat het toestel geen NetTV heeft. Mocht het met uw Apple computer niet lukken dan kunt u het op een andere computer downloaden.
    Bezoeker: oke geen net tv, kom ik wel overheen maar met de tijd wel geschikt voor de cam????
    Bezoeker: nadat alle buggs er uit zijn...
    ***: Ik moet u helaas terug verwijzen naar het eerdere statement dat ik aan u heb voorgelegd. Meer informatie hebben we helaas niet
    Bezoeker: bedankt
    ***: Graag gedaan, heeft u verder rnog vragen?
    Bezoeker: voorlopig niet, dank je wel.
    ***: Oke. Ik wens u een fijne dag verder!
    Bezoeker: vanhet zelfde
     
  6. met apple is er geen probeem, op de usb stick downloaden, inpluggen in de tv. voila.

    on topic; eind september is nog 2 dagen....ik wacht (en betaal) al 3 weken
     
  7. waar betaal je al 3 weken voor? :sleep: ontopic prima, maar alstublieft geen discussie over dat je al 3 weken betaalt voor iets wat niet werkt. Simpel simpel: je had op voorhand kunnen weten dat de TV nog niet met de CI+ module zou werken. Klaar, punt.
     
  8. CI+ CAM werkt

    Afgelopen vrijdag 25 sep 2009 Ziggo CI+ CAM aangeschaft. Smartcard erin, geheel in mijn Philips 42pfl9664. In no time door het authenticatie proces. Na installatie van de digitale zenders nog een paar zenders op een andere plaats (nummer) gezet. Werkelijk verbluffend scherp beeld, zeker de HD zenders. Geen enkel probleem ondervonden. Alles werkt perfect.
     
  9. Nette tijdelijke vermelding op Ziggo site

    zie ook deze link, tab televisies.


    [​IMG]
    Ziggo en Philips werken gezamelijk aan de certificering van de Philips CI+ TV sets. Op dit moment zijn deze sets alleen CI+ gecertificeerd, maar nog niet door Ziggo gecertificeerd, waardoor het mogelijk is dat ze nog niet optimaal zullen functioneren.

    Nog voor eind september verwacht Philips een software update uit te brengen waarin een aantal problemen worden aangepakt, waaronder het blijven hangen van de authenticatie.
    Meer informatie over Philips televisies
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2009
  10. Ik heb ook een 42pfl9664, maar ik heb nog een paar problemen: zoals Ned 1,2 en 3 niet in HD en alleen op Ned 1 (kanaal 71) teletekst).

    Welke Firmware versie gebruik je?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina