1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Lammersh

    Lammersh Forum Member

    Berichten:
    106
    Als je wat rondleest is het wel grappig om te ontdekken dat er volgens mij minder installatieproblemen zijn bij Philips tv’s dan bij de andere merken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2009
  2. Lammersh

    Lammersh Forum Member

    Berichten:
    106
    De CAM op twee tv’s installeren is volgens mij vragen om ellende. Ik ben geen deskundige maar kan wel bedenken dat er gegevens worden uitgewisseld en worden opgeslagen op de CAM en de TV.
     
  3. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    we hebben nog geen concrete planning voor deze modules. Wellicht een product voor planning 2010.
     
  4. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    dit is één van de bugs !
     
  5. sanderlo

    sanderlo Forum Member

    Berichten:
    34
    Blij dat iemand tenminste test! :pompom:

    Jammer dat ze dat bij Philips even vergeten zijn.
     
  6. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    daar zijn we al vanaf april mee bezig :cry:
     
  7. FriendlyGhost

    FriendlyGhost Forum Member

    Berichten:
    39
    Vandaag bij mijn dealer geweest voor een CI+-Cam. Ik dacht erover om de gok maar te wagen met mijn 9604. Toevallig was hij druk aan het rondbellen naar zijn klanten met een philips tv. De software waar Anoniem het overheeft is al uitgeleverd aan de dealers. Morgen komt mijn dealer de nieuwe software op mijn tv installeren en installeert dan gelijk de CI+CAM :pompom: . Morgen eens kijken wat er verandert is met de nieuwe software. Of het TT probleem opgelost is.
    [​IMG]
     
  8. misfit_nl

    misfit_nl Forum Member

    Berichten:
    25
    Kun je kijken of je een copie kunt maken, dan kunnen de rest van ons die misschien ook gebruiken :)

     
  9. rowdy

    rowdy Forum Member

    Berichten:
    879
    Ik had 2-3 weken geleden ook nog een mail gestuurd naar Philips die vandaag beantwoord is.
    Ze worden volgens mij wel gek van ons bij Philips (maarja, eigen schuld - dan moeten ze maar gewoon met 1 officieel standpunt naar buiten komen).

    Het antwoord was:

    U heeft ons gevraagd of Philips binnenkort met een upgrade komt die het probleem oplost.

    Wij weten vooraf niet wat de releasenotes zijn van nieuwe firmware. Wij kunnen dus niet aangeven wat er in de volgende software verbeted of veandert wordt in de TV.

    De CI+ gecertificeerde Philips modellen zijn compatibel met ZIGGO digitale televisie, mits er gebruik wordt gemaakt van een officiele CI+ module van ZIGGO.
    Op dit moment zijn Philips en ZIGGO testen aan het uitvoeren om de combinatie perfect samen te laten werken, dit is de reden dat ZIGGO nog niet officieel heeft aangegeven dat de CI+ module met Philips TV's werkt.

    Wij verwachten nu dat de modules snel bij Ziggo verkrijgbaar zullen zijn. ​
     
  10. Stella

    Stella Forum Member

    Berichten:
    8
    Dat is vreemd, want ik heb een Ziggo CI+ module en een Philips 42PFL5404. De module heeft tot woensdag 16 september gewerkt en toen heeft Ziggo 's avonds een update uitgevoerd waardoor de module niet meer werkte. De winkel waar ik de module gekocht heb, heeft de volgende dag direct met een technische man van Ziggo gebeld. Hij vertelde toen dat Philips televisies niet (meer) ondersteund worden en dat dit in de toekomst ook niet ging gebeuren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina