1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Grappig, net stond dit er nog achter: "Met onze test samples hebben we deze problemen niet meer."
    Vind je het erg dat ik het niet meer begrijp? Waar testen jullie nog meer mee behalve test samples?
     
  2. Niet meer, betekent dat we de problemen ook eerder hebben gezien. Betreffende samples zijn echter aangepast. Wij waren in de veronderstelling dat vergelijkende modellen nooit officieel gereleased zouden zijn. Bij toeval hebben we gezien dat philips kennelijk bewuste modellen / versies wel heeft gereleased. Dit is de afgelopen weken enkele keren bevestigd bij het testen van de nieuwe CAM's op toestellen die tot op heden geleverd zijn en die het predicaat CI+ hebben.
     

  3. ik krijg warempel al niet eens meer de tijd mijn eigen verhaal nog even te reviewen / terug te lezen....:giveup:
     
  4. Ik was aan het reageren en toen miste ik opeens een gedeelte. Toevalstreffertje :wink:
    Maar helaas is je uitleg voor mij totaal niet te volgen. Maakt niet uit, ik merk het wel wanneer die CAM er is. Maar toch een tip: wacht toch lekker met het blokkeren van die Alphacrypts in de CI+ toestellen. Het werkt net allemaal zo prettig bij mij en vele anderen. Ik koop echt wel zo'n cammetje, wees gerust.
     
  5. Beste Anoniem,

    Je kan je toch wel voorstellen dat wij als Philips tv bezitters hier doodziek van zijn Philips geeft Ziggo de schuld en Ziggo Philips. Wij hebben bewust een Philips tv gekocht en zijn nu de dupe van ???? ik weet het niet meer. Maar Ziggo of Philips neemt ons in de maling en dit is in en in triest.
     
  6. Philips met nieuwe firmware

    Net nog even getest met de zojuist beschikbaar gekomen firmware Q5492-26.38.22 (voor de 9604) - maar hetzelfde effect (certificate expired). Het lijkt dus niet op te lossen met nieuwe firmware.
    (BTW: met deze firmware in korte tijd al 2 crashes gehad)
     
  7. Wat bedoel je met bewust een Philips TV gekocht?
    Wat ik uit alle posts van Anoniem heb begrepen is :"wacht op de lijst met toestellen".
    Ziggo zelf heeft helemaal niks gemeld. Dus wat bedoel je met bewust, ging je ervan uit dat het sowieso moest gaan werken?
     
  8. Bepaalde Philips Tv's (xx04 serie) hebben een CI+ slot. Zoals ook andere merken (LG, Sony en Samsung bijvoorbeeld). Bij die Tv's gaat het wat soepeler (met certificering).

    Naast de Philips tv's zullen ook de LG, Sony en Samsung tv's problemen gekend hebben of nog steeds problemen kennen met de CI+ CAM. Bij de andere merken is het wel gelukt om de problemen op te lossen. Philips kan of wil dit niet blijkbaar.

    We hadden geen garantie dat de Philips tv's 100% gingen werken (dus goedgekeurd worden). Voordat ik mijn PFL8404 had gekocht wist ik al dat er problemen waren en wellicht de tv's (helemaal) niet goed gekeurd worden. Maar je mag dan toch wel een beetje verwachten/hopen dat middels updates de problemen opgelost kunnen worden (zoals gebeurd is bij LG, Sony en Samsung)?!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2009
  9. Ik (als volstrekte leek) lees eigenlijk dat er een certificaat is verlopen. Dat kan gebeuren, die certificaten zijn maar een bepaalde tijd geldig. Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Bv. certificaten opnieuw uitdelen en of verlengen. Als dat het probleem is, hoeft het niet al te moeilijk te zijn, denk ik.
    Maar ja, wellicht redeneer ik veel te simpel.
     
  10. Precies! En daarom heb ik gisteren maar de 42PFL7674 besteld! Ik had geen zin meer om te wachten en wil toch eindelijk kunnen genieten van mijn Blu-ray speler. Ik stop er wel zolang mijn Alphacrypt kaart in.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina