1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goed bezig Ziggo :thumb up:
     
  2. Ff een kleine update:

    - Ik heb alle zenders opnieuw laten zoeken. Dat duurde in m'n beleving aanzienlijk langer dan zonder de CAM module. (Maar misschien ben ik gewoon te ongeduldig :))

    - De zenders Ned 1, 2 en 3 HD komen automatisch op de goede plaats (Kanaalnummers resp. 1, 2 en 3)

    - Na het opnieuw zoeken van alle zenders kreeg ik ook 9 (geloof ik) analoge zenders. Geen idee wat ik ermee moet :roll:.

    - Ik krijg wel meldingen dat het signaal gescrambled is als ik bijv. het Eurosport HD-kanaal kies (Maar ook bij enkele andere zenders). Ik moet dan 2x een ander kanaal kiezen en daarna weer terug voordat de melding niet meer verschijnt.

    - In navolging op het vorige puntje: Deze zelfde melding krijg ik natuurlijk ook bij de zenders/zenderpakketten waar ik niet voor betaald heb, maar de melding is, vind ik, op zich veel te afschrikwekkend c.q. gebruikersonvriendelijk. Ik zou me heel goed voor kunnen stellen dat mensen hiervan schrikken en direkt (onnodig) de helpdesk van Ziggo gaan bellen.

    - De EPG lijkt vooralsnog goed te werken. (Ik zal nog ff terugzoeken welke issues hiermee waren)

    Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen (Tenzij dit draadje hier niet voor bedoeld is. In dat geval hoor ik dat graag en hou me dan gedeisd :))
     
  3. Let wel er zijn staan met deze software nog altijd issues open. De software is immers NIET goedgekeurd. Ik ga hier niet de hele buglijst plaatsen, een aantal van je bevindingen staan op de buglijst.
     
  4. Ik zal ongetwijfeld nog tegen (voor mij) nieuwe issues/bugs aanlopen, maar vooralsnog ben ik er wel blij mee dat het grotendeels gewoon werkt.

    Sterker nog: Ik heb m'n vrouw zelfs uit kunnen leggen dat er nog wat 'eigenaardigheden' zijn, maar dat die in de loop der tijd ongetwijfeld opgelost zullen gaan worden.
    Ze zapt er in ieder geval lustig op los :)
     
  5. TomF,

    Weetje toevallig de produktieweek van je toestel?

    Ik heb zelf een 9604 uit week 22. Ik zag dat nlrb een 8404 uit week 20 had, en die werkt nog niet met CI+.

    Heb je toevallig ook de laatste firmware geïnstaleerd?

    Groet
     
  6. - Het eerste gedeelte van het serienummer is: VN1D 0924

    - Vanaf het moment van aanschaf van de TV (begin juli) heb ik de site van Philips met enige regelmaat gechecked en ik heb telkens de nieuwste firmware geinstalleerd.
    Concreet antwoord op jouw vraag: Ja, ik heb de laatste firmware op de TV staan.
     
  7. Mijn 9664 komt ook uit fabriek VN (Hongarije) en heeft productieweek 28, ik hoop dat de CAM daar dus ook mee zal werken. Vrijdag krijg ik hem en zal ik mijn bevindingen ook plaatsen....
     
  8. TomF,

    Bedankt voor je snelle reactie. :thumb up:

    Het eerste gedeelte van het serienummer van mijn tv is VN1C 0922.

    Mijn tv is dus 2 weken eerder geproduceerd en het is dus de vraag of de certificaten al aangepast waren ten tijde van de productie van mij tv. Het verschil zit mogelijkerwijs in het vierde karakter. Een C of een D.

    Zijn er toevallig personen waarbij de CI+CAM werkt en die een tv hebben uit produktieweek 22?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2009
  9. Ik heb daar weer een "B" staan....VN1B, ben benieuwd wat nou bepaald of hij gaat werken of niet, of het puur met de weken te maken heeft of iets anders....
     
  10. Ha Jeroen. Harde werker :)

    Ik heb nog steeds geen flauw idee waarom CI+ wel of juist niet werkt in bepaalde Philips TV's.
    Maar jouw TV gelukkig wel.

    Wil je zo vriendelijk zijn om alle issues hier te posten? Daar kunnen we allemaal van leren :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina