1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. SheikYerbouti

    SheikYerbouti Forum Member

    Berichten:
    82
    Kijk, hier kan Ziggo nog iets van leren, en dan vooral Gradus Vos.
     
  2. Henk2304

    Henk2304 Forum Member

    Berichten:
    532
    Ik voel me vandaag toch lichtelijk genaaid:wink: Eerst al de Troonrede bekeken (analoog :sad: ) met allerlei rampspoed en ellende en dan op dit forum diverse meldingen zien van mensen die hun Ziggo DTM binnen hebben terwijl ik nog niet eens een spoor van zekerheid heb of mijn CI+ compatibele Philips 8404 ooit door de certificatiefase komt. En dan is het ook nog geen eens mooi weer:cry::cry::cry:
     
  3. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Het is gewoon 3 maal niets... Met name het slechte weer.

    Gert.
     
  4. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    Ja, zie een ervaring op het tweakers forum. Resultaat helaas zoals verwacht.
     
  5. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    De testversie die wij gebruiken volgen de nummers zoals wij ze gebruiken voor digitale TV. Philips hanteert zelf een eigen indeling voor analoge TV en de Radiokanalen.

    Philips verwacht dat ze het bestaande probleem (niet functioenren met een CI+ CAM) over een aantal weken opgelost hebben. Ik wacht nog een serienummers, aan de hand daarvan kan bepaald worden in welke groep je TV valt (wel of geen directe ondersteuning CI+)
     
  6. rowdy

    rowdy Forum Member

    Berichten:
    879
    Kan ik die testversie ook krijgen?
    Ik bied 5 euro :)
     
  7. TomF

    TomF Forum Member

    Berichten:
    425
    Ik heb ff gekeken op Tweakers.net. Daar heeft iemand het over het inmiddels bekende verhaal van een 'niet-geldig certificaat'.

    Mag ik er in al m'n onschuld, onwetendheid en onwijsheid vanuit gaan dat Ziggo de CI+ toestellen van Philips actief blokkeert?
     
  8. john61

    john61 Forum Member

    Berichten:
    179

    dat dacht ik niet.
     
  9. Arjan80

    Arjan80 Forum Member

    Berichten:
    21
    Authenticatie

    Heb vanavond een CI+ cam getest op een pfl5604H/12 met de standaard fabriekssoftware (weet niet welke). Maar de eerste stap van de authenticatie van de Cam werkt al niet. Heb alleen NED1.
    Ben maar niet gaan klooien met eventueel op het net te downloaden software.
    Tis niet mijn eigen tv namelijk.

    We wachten af op de officiele software.
     
  10. TNG

    TNG Forum Member

    Berichten:
    79
    Wel apart dat het een aantal weken gaat duren terwijl jullie eigenlijk gewoon in al in het bezit zijn van de oplossing. Ik ga ervan uit dat er nog wat getweakt moet worden aan die testversie, maar dat hoeft als tussen-oplossing ook niet heel lang te duren...

    Misschien kunnen de mensen waarbij de CAM wel of niet werkt posten in welke week de TV is geproduceerd, uit welke fabriek hij komt (volgens mij heb je zowiezo Hongarije en Belgie) en eventueel ook serienummer? Misschien kunnen we er dan zelf al achter komen hoe het zit...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina