1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kijk, hier kan Ziggo nog iets van leren, en dan vooral Gradus Vos.
     
  2. Ik voel me vandaag toch lichtelijk genaaid:wink: Eerst al de Troonrede bekeken (analoog :sad: ) met allerlei rampspoed en ellende en dan op dit forum diverse meldingen zien van mensen die hun Ziggo DTM binnen hebben terwijl ik nog niet eens een spoor van zekerheid heb of mijn CI+ compatibele Philips 8404 ooit door de certificatiefase komt. En dan is het ook nog geen eens mooi weer:cry::cry::cry:
     
  3. Het is gewoon 3 maal niets... Met name het slechte weer.

    Gert.
     
  4. Ja, zie een ervaring op het tweakers forum. Resultaat helaas zoals verwacht.
     
  5. De testversie die wij gebruiken volgen de nummers zoals wij ze gebruiken voor digitale TV. Philips hanteert zelf een eigen indeling voor analoge TV en de Radiokanalen.

    Philips verwacht dat ze het bestaande probleem (niet functioenren met een CI+ CAM) over een aantal weken opgelost hebben. Ik wacht nog een serienummers, aan de hand daarvan kan bepaald worden in welke groep je TV valt (wel of geen directe ondersteuning CI+)
     
  6. Kan ik die testversie ook krijgen?
    Ik bied 5 euro :)
     
  7. Ik heb ff gekeken op Tweakers.net. Daar heeft iemand het over het inmiddels bekende verhaal van een 'niet-geldig certificaat'.

    Mag ik er in al m'n onschuld, onwetendheid en onwijsheid vanuit gaan dat Ziggo de CI+ toestellen van Philips actief blokkeert?
     

  8. dat dacht ik niet.
     
  9. Authenticatie

    Heb vanavond een CI+ cam getest op een pfl5604H/12 met de standaard fabriekssoftware (weet niet welke). Maar de eerste stap van de authenticatie van de Cam werkt al niet. Heb alleen NED1.
    Ben maar niet gaan klooien met eventueel op het net te downloaden software.
    Tis niet mijn eigen tv namelijk.

    We wachten af op de officiele software.
     
  10. Wel apart dat het een aantal weken gaat duren terwijl jullie eigenlijk gewoon in al in het bezit zijn van de oplossing. Ik ga ervan uit dat er nog wat getweakt moet worden aan die testversie, maar dat hoeft als tussen-oplossing ook niet heel lang te duren...

    Misschien kunnen de mensen waarbij de CAM wel of niet werkt posten in welke week de TV is geproduceerd, uit welke fabriek hij komt (volgens mij heb je zowiezo Hongarije en Belgie) en eventueel ook serienummer? Misschien kunnen we er dan zelf al achter komen hoe het zit...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina