1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. wie is Martine Ferment ?
     
  2. LOL :cool:
    Je maakt een grapje toch ? :shock: :wink:
     
  3. ik ben wel in een goede bui , want ik zag op de nieuwsgroep van tweakers dat het allemaal goed komt met philips. gefeliciteerd ,
     
  4. Zie: http://ziggo-gebruikers.nl/cms/

    Martine Ferment is door Ziggo aangesteld als interim Directeur Klantenservice over. Ze vervangt Joop Evers, die al een paar weken ziek thuis zit.

    Ze heeft ook nog een paar jaar als directeur klantenservice bij Vodafone gewerkt.
     
  5. Dan zal ze toch wel de kneepjes van de klantenservice kennen, toch? Blijkbaar niet dus... :wink:

    Gert.
     
  6. :wink::wink:
     
  7. Interessant post gelezen op het tweakers forum:

    richjan schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:19:
    Zojuist mijn ci+ cam ontvangen en uitgeprobeerd op de 42pfl9664.
    Ik krijg de melding authenticatie 20% en verder gebeurd er niets!!
    Direct philips gebeld zij zeggen dat de tv het wel moet doen bel ziggo wordt er gezegd!
    Dus ik bel ziggo en zeg wat de status is in het scherm.
    Antwoord ziggo is dat per heden de postcode gebieden(ziggo) worden geactiveerd om de ci+ modules te Authentificeren voor o.a philips.Dus bij deze zal ook philips op de lijst komen te staan op ziggo officiƫle goedgekeurde ci+ modellen.
    Ben benieuwd welke dag deze week het gaat gebeuren zodra het werkt zal ik het in deze topic plaatsen.
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.674
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dus toch!:shock:
    Ziggo blokkeert dus tot nu toe bewust de CI+ compatibele Philips TV's van hun netwerk alleen omdat er nog geen overeenstemming is/was.
    Dit geeft meteen weer een mooie demonstratie van de beperkende/controlerende maatregelen die mogenlijk zijn met CI+ door de provider. :no:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2009
  9. Dat lijkt me een beetje overhaaste conclusie.
    De meeste berichten van de support afdelingen van Philips en Ziggo zijn voornamelijk ruis, bevatten geen echte informatie.
     
  10. hallo,

    Ik ben nieuw op dit forum maar ik volg dit topic al enige tijd.
    Ik heb zelf de 8404/H gekocht(nu 2 weken in bezit), eerst twijfelde ik nog maar na een telefoontje met Philips was ik er zeker van, de medewerker kon mij vertellen dat Philips en Ziggo een contract hebben afgesloten omtrent de CI+, ik heb dit forum pas gevonden na mijn aankoop en ben nu wel een sceptisch geworden, ik hoop dat alles goed komt met ci+, kan ik eindelijk tv kijken in hd en met 1 afstandsbediening, na deel is wel dat je niet kunt opnemen, dus ik ben bang dat nog altijd de digitale receiver erbij moet houden (al neem ik nu ook niet digitaal op).
    Ons verkooppunt van Ziggo heeft mij een email gestuurd met de opmerking dat de CI+ binnen 2 weken verkrijgbaar is en dan wordt ik gebeld, er is echter nog helemaal niks op internet te vinden, we zullen zien.

    M v gr
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina