1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook die discussie is al eerder gevoerd: De contentproviders eisen hogere vergoedingen voor ongecodeerd uitzenden.
     
  2. [​IMG]

    Hier is de Philips KAM..

    Ik wacht er ook op, heb zelf de Philips 42PFL7404H/12 gekocht met een gecertificeerde Ziggo sticker erop.
    Zelfs nog gevraagd in de winkel, alles was goed geregeld met Ziggo dus geen probleem, dus wel.
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.673
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Het is nu onderhand wel duidelijk dat het daar niet om gaat.

    CI+ is er alleen maar gekomen om de kijker te kunnen controleren/beperken en als middel ter bescherming/afscherming van de eigen markt.
     
  4. Het is jammer dat Anoniem wel op het forum zit maar al twee dagen geen antwoorden meer geeft aan hem gestelde vragen zoals b.v. “dat een support medewerker van Philips een eigen versie van de CI+ CAM lijkt aan te kondigen”.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2009
  5. Volgens mij heeft anoniem duidelijk aangegeven dat er nu gesprekken gaande zijn tussen Ziggo en Philips en hij daarom niet kan reageren op gestelde vragen.
     
  6. volgens mij zei ik ergens dat dit een onzin was.
    Philips heeft geen eigen versie CI+ CAM. Ziggo heeft twee CI+CAM fabrikanten waar alle gecertificeerde CI+ iDTV mee zouden moeten samenwerken. Voor wat betreft de problemen met de reeds verkochte toestellen zal Philips in de komende weken met een voorstel komen voor het oplossen van betreffende problemen.
     
  7. Daar gaan we weer :? Philips zegt zus en Ziggo zegt zo. Zou het niet eens handig zijn als Ziggo en Philips gezamenlijk met een persbericht of zo naar buiten gaan komen over wat er aan de hand is en hoe het opgelost gaat worden. En dan niet over een paar weken maar zo snel mogelijk. Dan is iedereen gelijk uitgespeculeerd. De bezitters van Philips televisies krijgen waar ze al weken zo niet maanden om vragen: duidelijkheid.
     
  8. "Voor wat betreft de problemen met de reeds verkochte toestellen zal Philips in de komende weken met een voorstel komen voor het oplossen van betreffende problemen. "

    In welke richting moeten we denken ? Softwarematig ?
     
  9. Ik vind de uitspraken van Anoniem redelijk betrouwbaar, maar tevens is me uit alle berichten hier duidelijk dat willekeurige support-medewerkers van zowel Philips als Ziggo vaak onzin uitkramen. Van Philips is er gewoon geen redelijk betrouwbaar kanaal dat iets over de voortgang naar buiten brengt.

    Los daarvan lijkt het me gewoon erg onwaarschijnlijk dat er Philips specifieke CI+ modules zouden zijn, die dan ook nog eens Ziggo specifiek moeten zijn, want anders kunnen ze het Irdeto2 protocol niet decoderen.
     
  10. Ik ben benieuwd hoelang we nu weer moeten wachten... "Komende weken"... dat kan nog wel een paar maanden duren dus :?:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina