1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Update aangaande certificering Philips

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door RogerSch, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    Zie bijvoorbeeld hier (voor Q5481_0.26.38.22).
     
  2. rowdy

    rowdy Forum Member

    Berichten:
    879
    Ja, als je de taal op Engels zet van de Philips site (land mag Nederland blijven).
    Als je dan de PDF 'release notes en/of installatie-instructies' (maar dan staat het er in Engels natuurlijk) downloadt, zul je zien dat deze wél de releasenotes bevat en niet alleen de instructies :)
     
  3. sanderlo

    sanderlo Forum Member

    Berichten:
    34
    Testvoortgang met nieuwe firmware

    @anoniem

    Ik heb begrepen dat Philips enige tijd geleden een firmware versie heeft geleverd die in de testopstelling werkt op hoofdzaken (er zijn nog issues met EPG, maar CI+ authentication werkt). Het lijkt er op dat dit niet de versie is die recent door Philips is gereleased voor algemeen gebruik.

    Hoe verlopen de tests met deze unreleased firmware? Zijn er nog nieuwe problemen naar boven gekomen? Is er al enig zicht op certificatie?

    Alvast bedankt.
     
  4. wippo76

    wippo76 Forum Member

    Berichten:
    13
    vanmorgen toen ik mijn tv opstarte
    was er een update idd de .22

    ga er vanuit dat de CI+ modules nu wel werken met deze update
    hier was ik dan ook niet bang voor
     
  5. Rowwan

    Rowwan Forum Member

    Berichten:
    154
    Wippo76, ook met de nieuwste firmware (.22) werken CI+ CAMS niet.. Dit is al eerder bevestigd...
     
  6. Croccifixio

    Croccifixio Forum Member

    Berichten:
    5
    Is het inmiddels al duidelijk welke Philips toestellen in de certificatie fase zitten? Ik heb namelijk nog geen typenummer voorbij zien komen... :x
     
  7. joma21.fr

    joma21.fr New Member

    Berichten:
    2
    Ik heb hedenmiddag (2/9) met de klantenservice van Philips gechat en dat gaf na mijn desbetreffende vraag het volgende resultaat:
    Philips: Alle TV's met een ingebouwde CI+ tuner worden gewoon door Ziggo ondersteund. Als op de Ziggo website anders staat vermeld is dit foutieve informatie van Ziggo.
    Bezoeker: Kunt u deze mededeling bij de gegevens van het toestel (37PFL 9604H12) op de website van Philips vermelden?
    Philips: Nee, dat zal niet mogelijk zijn aangezien Philips alleen een TV levert met ingebouwde CI+ tuner en welke aanbieders dit gaan ondersteunen is afhankelijk van de aanbieder en niet van Philips.

    Helaas, ik kan er geen chocola meer van maken.
     
  8. Henk2304

    Henk2304 Forum Member

    Berichten:
    532
    Het is mij duidelijk, Philips probeert op alle mogelijke manieren enige vorm van verantwoordelijkheid voor dit debacle van zich af te schuiven, waarschijnlijk om onder mogelijke toekomstige claims van gedupeerde klanten uit te komen. Daarom roepen ze steeds blij en welgemoed dat alles normaal functioneert en dat Ziggo foutieve informatie verspreidt, zulks in weerwil van signalen op dit forum van Ziggo-deskundigen en field testers. :?
    Als Philips n.l. zo stellig beweert dat er geen problemen zijn zal dat toch gestoeld moeten zijn op enige vorm van ervaring van hun kant. En dan kunnen ze dus ook vast wel een demonstratie verzorgen van een Philips productietoestel met een Ziggo CI+ CAM ten overstaan van enkele geïnteresseerde deelnemers aan dit forum. Ziggo wil daar vast wel een CI+ CAM uit de enkele dagen geleden door hun ontvangen eerste productiebatch voor ter beschikking stellen, toch:?:
     
  9. JoostBoZ

    JoostBoZ Forum Member

    Berichten:
    80
    Ik word hier echt moe van. :?

    Is het nou voor Ziggo en Philips zo moeilijk om even een halfuurtje samen te zitten en met een gezamelijk statement naar buiten te komen wat betreft het al dan niet functioneren van de a.s. CI+ module van Ziggo.

    Maakt mij echt niet uit wat er in deze mededeling staat, als er in ieder geval maar duidelijkheid komt!

    Indien er uiteraard gemeldt gaat worden dat de combinatie Ziggo / Philips niet gaat werken, dan ga ik (en volgens mij wel meerdere 'gedupeerden') in ieder geval sowieso een gepeperde brief sturen richting Philips m.b.t. het 'stickertje' achterop de TV en de 'valse' beloftes.
     
  10. Lammersh

    Lammersh Forum Member

    Berichten:
    106
    Beste Anoniem,

    We zijn inmiddels een week verder en het blijft erg stil. De onrust neemt alleen maar toe onder Philips tv gebruikers. De kreet “afwachten” heeft volgens mij nu wel zijn langste tijd gehad. Daarom verzoeken wij U om vandaag nog rust te brengen en ons eerlijk een open voor te lichten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina