1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

ITV werkt niet... toch abonnement

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door gevol, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. gevol

    gevol Forum Member

    Berichten:
    9
    in juni ITV aangevraagd en decoder thuis ontvangen
    na weken prutsen en monteur thuis gehad bleek dat het in onze wijk niet kan werken. Ik heb het bekende <server area> op 'none' staan.
    nu, eind aug. ontvang ik toch een flinke factuur met abonnement.
    Helpdesk gebeld op het dure nummer 0900-1884 en na diverse malen doorverbonden te zijn uiteindelijk maar afgebroken omdat het wachten mij te lang duurde, en duurder werd dan het hele abonnement.

    Te gek voor woorden dat ik moet betalen voor een dienst die niet werkt.
     
  2. onno72

    onno72 Forum Member

    Berichten:
    41
    Wederom deel ik weer eens een gevoel op dit forum.... zelfs het opzeggen van een dienst bij Ziggo werkt niet....

    Kom maar niet van mijn interactieve abbo af. (3e keer dat ik weer een maand gefactureerd ben terwijl ik al +/-4 maanden geleden heb opgezegd)
     
  3. Kabeljauw

    Kabeljauw New Member

    Berichten:
    1
    Ziggo als geheel

    Steeds weer die onbereikbaarheid van Ziggo. Mooie website, mooi magazine. Maar oh weh, als je een probleem hebt. Je moet hun klantenservice bellen met een aantal opties waar de jouwe dan meestal niet bijzitten tegen 0,10 per minuut of een ander nummer ook tegen 0,10 per minuut en weer zitten jou opties er niet bij. Als je schriftelijk contact wil moet je naar Utrecht schrijven. Wat ik eens deed, en geen reactie kreeg.
    Deze week een prachtig magazine van Ziggo in de bus gekregen. Ze hadden een aanbieding: een interactieve televisie machine voor maar €299,-. Wat ze niet vermelden, is het feit, dat dat dat gaat in combinatie met een tweejarig abonement van per maand € 16,95. Overigens betaal je na een jaar dan nog € 11,95. Ziggo is een gniepig bedrijf waar je zo weinig mogelijk mee te maken moet hebben. :?
     
  4. MrDroopy

    MrDroopy Forum Member

    Berichten:
    1.256
    Bij dit soort zaken brief sturen, ALTIJD AANGETEKEND MET ONTVANGSTBEVESTIGING en hierbij een reeele periode waarbinnen je reactie wilt vermelden (14 dagen) en duidelijk aangeven wat je van ze verwacht.
    Geval 1: Ziggo kan product niet leveren, geef ze 14 dagen om alsnog te leveren wat je besteld hebt en geef aan dat je anders de koop ongedaan maakt, onder restitutie van reeds betaalde gelden.
    Geval 2: Heb je bewijs/bevestiging van de eerdere opzegging? Voeg een kopie toe en geef aan dat je genoemde dienst per datum x hebt opgezegd en dat je per omgaande doch in ieder geval binnen 14 dagen een bevestiging verwacht en restitutie van de teveel betaalde gelden
    Geval 3: nog een keer schrijven met je probleem en wat je van Z verwacht en dat je een reactie verwacht binnen 14 dagen.

    In alle gevallen heb je dankzij de ontvangstbevestiging bewijs dat men je brief ontvangen heeft. Wanneer zij dan niet reageren binnen de gestelde termijn kun je ze in gebreke stellen en verdere stappen ondernemen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina