1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

T2W en T2P, Samsung geeft niet thuis

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door jorisjansen, 25 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier het zelfde. T2w en de CI+ module vandaag ontvangen.
    Alleen Ned 1 doet het. Ook een software update gedaan.
    Hier baal ik gvd van.
    Zeker omdat de site van ziggo over het hele t2w t2p verhaal niet duidelijk is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  2. Elders op dit forum las ik dat CI+ TV's het sinds gisteren niet meer doen met een alphacrypt. De persoon die klaagde heeft één Alphacrypt in de aanbieding, maar er zijn er vast meer.

    Wie het eerst komt wie het eerst maalt...
     
  3. Ik eis gewoon een nieuwe tv van Samsung of Ziggo:censored:
    De kl......zakken.
     
  4. Als dat toestel modulair is opgebouwd maak je misschien een kans bij Samsung. Het is natuurlijk de vraag wat ombouw kost.
     

  5. Natuurlijk begrijp ik je punt.. Maar hiervoor kun je niet bij Ziggo terecht, je koopt bij Ziggo een product, waarbij Ziggo duidelijk communiceert over de werkwijze en voor welke toestellen dat geschikt is. Dat het dan niet werkt is heel erg vervelend (Diesel in een benzine auto gooien is ook niet goed hé ;))

    Echter kun je wel binnen 14 dagen terecht bij je verkooppunt, daar kun je dan alsnog aangeven dat je een P model wilt, en geen W model. De winkel is dan verplicht je ''klacht'' in behandeling te nemen, je hebt tenslotte omruilgarantie..

    Is het langer dan 14 dagen geleden, dan ben je inderdaad de dupe geworden van het belachelijke spel van Samsung... Ik begrijp je volledig, aangezien ik gemiddeld 20-25 klanten per dag bij mij in de winkel krijg die ik tot mijn spijt moet vertellen dat het CI+ startpakket niet werkzaam is omdat ze een niet-gecertificeerd toestel hebben..

    Je kan dirie dingen doen:
    - of analoog blijven kijken
    - of een decoder gebruiker
    - of je TV verkopen en wel een gecertificeerd toestel aangeschaffen
     
  6. Ik heb inmiddels al een klacht naar de Mediamarkt gestuurd ivm het verkeerd voorlichten. Misschien dat dit wat uithaald. Ik had me er zo op verheugd die ellendige decoder in de prullebak te gooien:cry:
     


  7. Wow stop...
    Heb waar heb jij het over?

    Ziggo toont heel duidelijk op zijn site welke MODEL en TYPE TV je nodig hebt!

    http://www.ziggo.nl/producten/televisie/ci-plus

    Het verhaal is heel duidelijk, neem je lijst mee naar de winkel en de verkoper weet wel waar hij verder op moet letten.
    Anders is het inderdaad de fout van de verkoper, reclameren/omruilen


    Hier een voorbeeld wat Ziggo toont:
    Voordat ik mijn TV aanschafte, heb ik de verkoper ook eerst naar dit lijstje laten kijken. Dat was ook MM.

    LCD 6 Series
    LE40B620R3PXXN
    LE46B620R3PXXN
    LE52B620R3PXXN
    LE32B650T2PXXN
    LE32B651T3PXXN
    LE32B652T4PXXN
    LE32B653T5PXXN
    LE37B650T2PXXN
    LE37B651T3PXXN
    LE37B652T4PXXN
    LE37B653T5PXXN
    LE40B650T2PXXN
    LE40B651T3PXXN
    LE40B652T4PXXN
    LE40B653T5PXXN
    LE46B650T2PXXN
    LE46B651T3PXXN
    LE46B652T4PXXN
    LE46B653T5PXXN
    LE55B650T2PXXN
    LE55B651T3PXXN
    LE55B652T4PXXN
    LE55B653T5PXXN


    edit: info toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2009
  8. Het vervelende is dat toek in de B650 "W" kocht wel overal stond dat er een CI+ slot in zat, maar dat blijkt nu dus een CI te zijn.

    Maar hoe bewijs je dit?

    Ik heb tv 3 maanden geleden al gekocht, maar wel juist met CI+ slot....
     
  9. Ik vermoed dat dit nog een langdradig iets gaat worden... Nu zal er een spanningsveld ontstaan tussen consument en verkooppunt.. Winkels worden door klanten benaderd c.q. aangevallen omwille van het feit dat Samsung een verkeerde lichting TV's op de markt heeft gebracht.. Hierdoor ontstaat er een conflict tussen Samsung en de verkooppunten..

    Ik ben zelf nauw betrokken bij dit proces aangezien ik nu dagelijks klanten in de winkel krijg.. de ene met het verhaal dat het de schuld is van de verkoper.. de andere met onzekerheid over de werking van het door hen aangeschafte toestel..

    Ik vind dat consumenten zo realistisch moeten zijn om niet de winkel maar de fabrikant daar op aan te spreken.. De winkel kan tenslotte ook niet bestellingen weigeren!

    Ik ga maandag bellen met onze accountmanager om te kijken watvoor oplossing er gevonden kan worden om zowel de consument als de winkel te laten genieten van een goede samenwerking en een goede afhandeling van eventuele klachten!
     
  10. Idem. Alleen bij mij is het 5 mnd geleden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina